وبلاگ

وبلاگ شایان جانبی، در زمینه فروش کابل، شارژر، اکسسوری ماشین، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

آیا شارژر فندکی برای باتری گوشی مضر است؟

آیا شارژر فندکی برای باتری گوشی مضر است؟

فهرست مطالب

شاید شما هم شنیده باشید که شارژر فندکی برای باتری گوشی مضر است ولی آیا این گفته صحت دارد؟ در این مقاله قصد داریم به صحت و سقم این موضوع بپردازیم و بیشتر با شارژرهای فندکی آشنا شویم. پس اگر می خواهید به این پرسش شما پاسخ داده شود که آیا شارژر فندکی برای باتری گوشی مضر است با فروشگاه شایان جانبی همراه باشید.

شارژر فندکی چیست و مزایا و معایب آن کدامند؟

شارژر فندکی در خودروها استفاده می شود و برای شارژ کردن گوشی، تبلت و یا لپ تاپ از آن استفاده می شود. انرژی برق مورد نیاز برای شارژ کردن در واقع توسط باتری خودرو تامین می شود و توسط شارژر فندکی و کابل رابط به گوشی، تبلت و یا لپ تاپ منتقل میشود. شارژرهای فندکی انواع گوناگونی دارند و در برندها و کیفیت های مختلفی در بازار به چشم می خورند.

از مزایای این شارژرهای فندکی همین بس که در مواقعی که در مسافرت به سر می برید یا فردی هستید که بیشتر زمان خود را در خودرو بعنوان راننده و … هستید دیگر از اتمام شارژ باتری خود نگران نخواهید شد. با شارژر فندکی خودرو همیشه به انرژی برق برای شارژ باتری گوشی خود دسترسی دارید.

از معایب این شارژرهای فندکی نیز چیز زیادی در دست نیست و فقط در مواقعی که از شارژرهای فندکی فیک و نامرغوب استفاده شود امکان آسیب به باتری گوشی و خودرو وجود خواهد داشت. در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد که آیا شارژر فندکی برای باتری گوشی مضر است؟

آیا شارژر فندکی برای باتری گوشی مضر است؟

آیا شارژر فندکی برای باتری گوشی مضر است؟

این موضوع که آیا شارژر فندکی برای باتری گوشی مضر است یا خیر به چند عامل بستگی دارد که شامل موارد زیر است :

نوع و کیفیت شارژر فندکی

اگر شارژر فندکی شما از برند نامعتبر و فیک باشد قطعا در هنگام استفاده به باتری گوشی شما و حتی باتری خودرو شما آسیب می رساند. شارژرهای فندکی از برندهای معتبر غالبا تراشه های هوشمندی در داخل خود دارند که بصورت خودکار جریان و ولتاژ مناسب را شناسایی می کنند و متناسب با آن ولتاژ خروجی را تنظیم می نمایند. همین طور بیش از حد گوشی شما را شارژ نمی کنند تا به باتری شما آسیب برسد. پس اگر از اصل بودن و معتبر بودن برند شارژر فندکی خود مطمئن هستید نباید نگران ضررهای آن به گوشی موبایل خود باشید.

چک کردن ولتاژ شارژر فندکی

قبل از اینکه شارژر فندکی خریداری نمایید ابتدا ولتاژ آن را مورد بررسی قرار دهید. بهتر است شارژر فندکی که تهیه می کنید با انواع ولتاژها سازگاری داشته تا در انواع خودروها بتوان از آن استفاده کرد. شارژرهای فندکی که ولتاژ بین 12 تا 24 ولت را دارند مناسبند و از آنها میتوان در انواع خودروهای سنگین و سبک اعم از کامیونها ، ون ها و خودروهای سواری استفاده نمود.

بعضی از شارژرهای فندکی دارای نمایشگر هستند و میزان ولتاژ و جریان عبوری را به شما نمایش می دهند. اگر روی این موضوع خیلی حساسید حتما از شارژرهای دارای نمایشگر خریداری نمایید. همین طور بهتر است از شارژ کردن دائم گوشی خود با شارژر فندکی خودداری کنید و حتی المقدور در منزل یا محل کار نسبت به شارژ گوشی خود اقدام کنید.

آیا شارژر فندکی برای باتری گوشی مضر است؟

مدل و نوع گوشی

گوشیهای جدید هوشمند که قابلیت فست شارژ دارند در مقایسه با مدل های قدیمی تر در مقابل نوسانات جریان برق و ولتاژ مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند. اگر گوشی مدل جدید دارید با خیال راحت میتوانید از شارژر فندکی فست شارژ استفاده کنید. برندهای معتبر نظیر سامسونگ ، آیفون، شیائومی و … اگر به صورت اصولی و درست از شارژر فندکی استفاده کنند دچار مشکل در باتری خود نمی شوند.

نوع خودرو

در پاسخ به سوال شما که آیا شارژر فندکی برای باتری گوشی مضر است باید گفت که نوع خودروی شما هم در این مسئله مهم است. باتری خودروهای قدیمی ولتاژ و جریان برق را با نوسانات زیاد به شارژر فندکی می رسانند که این می تواند به گوشی شما آسیب برساند. اگر خودروی شما کمتر از 12 سال از تولیدش گذشته و جزء خودروهای جدید محسوب می شود نیازی به نگرانی نیست. در خودروهای جدید میزان ولتاژ و برق ورودی به شارژر فندکی کنترل می شود و آسیبی به باتری گوشی شما نمی رساند.

آیا شارژر فندکی برای باتری گوشی مضر است؟

کیفیت و نوع کابل شارژ

کابل شارژر از اهمیت زیادی برخوردار است و فرقی ندارد که شما با آداپتور اقدام به شارژ باتری خود کنید یا توسط شارژر فندکی. اگر کابل شما دارای کیفیت مناسب نباشد می تواند به باتری گوشی شما آسیب برساند. پس از سالم بودن کابل شارژر خود مطمئن شوید. اگر کابل شارژر شما دچار مشکل و آسیب شده می توانید از فروشگاه شایان جانبی نسبت به خرید آن اقدام نمایید. در این فروشگاه لوازم جانبی موبایل باکیفیت ، اورجینال و قیمت مناسب عرضه می شوند.

کلام آخر

در این مقاله به این سوال پاسخ داده شد که آیا شارژر فندکی برای باتری گوشی مضر است؟ به این نتیجه رسیدیم که اگر شارژر فندکی از برند معتبر و باکیفیتی باشد آسیبی به گوشی و باتری شما نخواهد زد. اگر هنوز اقدام به خرید شارژر فندکی خودرو نکرده اید و نیاز آن را احساس می کنید بهتر است خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید.

فروشگاه شایان جانبی یکی از فروشگاههای معتبر در شهر تهران است که کلیه لوازم جانبی موبایل را با گارانتی و ضمانت به مشتریان خود ارائه میکند. فروش به صورت عمده و جزئی در این فروشگاه انجام می شود و ارسال به سرتاسر کشور نیز امکان پذیر است. ضمنا فروش به صورت آنلاین و حضوری انجام می شود.

فروشگاه شایان جانبی

اگر قصد خرید تجهیزات و لوازم جانبی موبایل ، کامپیوتر و یا برخی اکسسوری های خودرو نظیر هولدر موبایل ، شارژر فندکی و … را دارید فروشگاه شایان جانبی انتخاب مناسبی برای شماست . خرید انواع محصولات از این فروشگاه به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر می باشد . کارشناسان این مجموعه آماده راهنمایی و ارائه مشاوره در مورد خرید محصولات مورد نیاز شما از این فروشگاه هستند . در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *