وبلاگ

وبلاگ شایان جانبی، در زمینه فروش کابل، شارژر، اکسسوری ماشین، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

بهترین پاوربانک وایرلس 2023

بهترین پاوربانک وایرلس فروشگاه شایان جانبی

فهرست مطالب

هم اکنون تکنولوژی شارژ بی سیم یا وایرلس تنها در گوشی های رده بالا است ولی به زودی روی سایر گوشیها هم اضافه می شود . شارژر وایرلس نیازی به کابل برای شارژ کردن گوشی و تبلت ندارد و این کار را بسیار ساده تر می کند . علاوه بر این پاوربانک وایرلس نیز روانه بازار شده است که می توان در مسافرت ، اتومبیل ، قطار و هواپیما نیز از آن استفاده کرد . در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین پاوربانک وایرلس 2023 بپردازیم. پس تا پایان مقاله با فروشگاه شایان جانبی عرضه کننده انواع پاوربانک و سایر تجهیزات جانبی موبایل همراه باشید.

معرفی بهترین پاوربانک وایرلس 2023

حال که با پاوربانک وایرلس آشنا شدیم بهتر است به معرفی چند مورد از بهترین پاوربانک وایرلس 2023 بپردازیم.

پاوربانک وایرلس سامسونگ مدل EB-U1200

این پاوربانک دارای طراحی زیبایی است و از نظر اندازه سبک و مناسب است . ظرفیت آن 10000 میلی آمپر ساعت است و همزمان قادر به شارژ سه گوشی می باشد . این پاوربانک از فست شارژ پشتیبانی می کند و برای شارژ کردن گلکسی واچ ها نیز قابل استفاده است .

پاوربانک وایرلس مک دودو مدل MC-877

ظرفیت این پاوربانک هم 10000 میلی آمپر ساعت است . دارای طراحی مینیمال و ساده ای است . جنس بدنه بسیار خوب و سبک و خوش دست است . شارژر وایرلس مک دودو قابلیت شارژ بی سیم به همراه مگنت را دارد. برای خرید این پاوربانک و انواع دیگر پاوربانک از برند معتبر مک دودو می توانید با فروشگاه شایان جانبی تماس بگیرید.

مقاله پیشنهادی : عوامل موثر بر قیمت کابل HDMI

بهترین پاوربانک وایرلس قیمت پاوربانک وایرلس

پاوربانک وایرلس شیائومی (مدل WPB15PDZM)

این پاوربانک بی سیم ظاهری مات و جذاب دارد . وزن سبک و مناسب دارد و کیفیت ساخت آن عالیست . این پاوربانک قابلیت شارژ سریع را دارد و همزمان می توان سه دستگاه را با آن شارژ کرد . ظرفیت این مدل از پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر ساعت می باشد .

پاوربانک وایرلس ویزارو مدل Magnetic

این مدل از پاوربانک با همه گوشی های موبایل سازگار است پس لازم نیست نگران این موضوع باشید که با گوشی و یا تبلت شما همخوانی نداشته باشد . همچنین به نمایشگر LCD مجهز است که یکی از مزایای این پاوربانک است. از طرفی ظرفیت آن 20000 میلی آمپر ساعت است که ظرفیتی عالی محسوب می شود . بدنه این پاوربانک از جنس پلاستیک است و وزن مناسبی دارد.

پاوربانک وایرلس آلوا مدل ym-545

این مدل از پاوربانک وایرلس که ظاهری کوچک و طراحی فانتزی دارد دارای مدیریت هوشمند شارژ است . همچنین قابلیت شارژ ایمن را دارد و ظرفیت آن 5000 میلی آمپر ساعت است . این مدل از پاوربانک با کلیه تلفن های همراه ، هندزفری و تبلت سازگار است . استفاده از آن آسان و قیمت آن نیز مناسب است .

پاوربانک مک دودو مدل MC-0691

ظرفیت این نوع پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعت است و سرعت شارژ شدن آن بالاست . همچنین دارای نشانگر LED است . دارای مدیریت هوشمند شارژ است و از جنس آلومینیوم تولید شده است . کیفیت ساخت آن عالیست و این مدل از پاوربانک نیز نظیر مدل های دیگر پاوربانک های مک دودو در فروشگاه شایان جانبی عرضه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مدل و سایر مدلهای پاوربانک می توانید به قسمت محصولات سایت مراجعه نمایید .

بیشتر بخوانید : هاب چیست و چه کاربردهایی دارد؟

بهترین پاوربانک وایرلس قیمت و خرید پاوربانک

پاوربانک پرومیت مدل TRANSPACK-5.BLUE

این مدل از پاوربانک وایرلس طراحی منحصر به فرد و شفاف دارد. وزن سبک آن و همچنین طراحی جمع و جور آن موجب محبوبیت آن در بازار شده است . با این شارژر می توانید هم زمان سه دستگاه را شارژ کنید. این پاوربانک از فناوری Power Delivery پشتیبانی می کند . از دیگر ویژگی های این مدل از پاوربانک استفاده از مگنتهای داخلی قدرتمند جهت شارژ ایمن می باشد . ظرفیت این پاوربانک 5000 میلی آمپر ساعت است .

پاوربانک وایرلس انرجایزر مدل QE20013PQ

این پاوربانک دارای نمایشگر LCD برای نمایش مقدار شارژ است و از فناوری فست شارژ پشتیبانی می نماید . جنس بدنه آن از پلاستیک ABS است و دارای باطری لیتیوم پلیمری می باشد . ظرفیت آن 20000 میلی آمپر ساعت است که ظرفیت خوبی محسوب می شود . طراحی آن زیبا و با کیفیت است .

پاوربانک وایرلس انرجیا مدل MaPac

این مدل از پاوربانک ها دارای استند رومیزی هستند و از جنس پلی کربنات می باشند . قابلیت شارژر مگسیف پانزده واتی دارند و از پورت USB-C قابلیت شارژ سریع 20 واتی دارند . این پاوربانک ها با گوشیهایی که قابلیت شارژ وایرلس دارند سازگارند . ظرفیت آنها 10000 میلی آمپر ساعت است .

پیشنهاد می کنیم مقاله دانگل وای فای چیست؟ را مطالعه کنید.

بهترین پاوربانک وایرلس بهترین مرکز فروش پاوربانک وایرلس

کلام آخر

در این مقاله با چند مورد از بهترین پاوربانک وایرلس 2023 آشنا شدیم که در آنها برند معتبر مک دودو نیز به چشم می خورد . این برند معتبر تولیدکننده انواع لوازم جانبی موبایل می باشد که توسط فروشگاه شایان جانبی نیز ارائه شده است . اگر قصد خرید بهترین پاوربانک وایرلس 2023 را دارید ما خرید از فروشگاه شایان جانبی را به شما پیشنهاد می کنیم. کالای اصل و معتبر را باید از فروشگاه معتبر تهیه کرد .

فروشگاه شایان جانبی

اگر قصد خرید تجهیزات و لوازم جانبی موبایل ، کامپیوتر و یا برخی اکسسوریهای خودرو نظیر هولدر موبایل ، شارژر فندکی و … را دارید فروشگاه شایان جانبی انتخاب مناسبی برای شماست . خرید انواع محصولات از این فروشگاه به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر می باشد . کارشناسان این مجموعه آماده راهنمایی و ارائه مشاوره در مورد خرید محصولات مورد نیاز شما از این فروشگاه هستند . در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *