وبلاگ

وبلاگ شایان جانبی، در زمینه فروش کابل، شارژر، اکسسوری ماشین، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

بهترین پاوربانک 20000 فست شارژ

بهترین پاوربانک 20000 فست شارژ فروشگاه شایان جانبی

فهرست مطالب

بهترین پاوربانک 20000 فست شارژ

پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعت از ضروری ترین و بهترین وسایلی است که در شرایطی نظیر سفر میتوانید با خود همراه داشته باشید. در شرایطی که دسترسی به پریز برق برای ساعتها امکان پذیر نمی باشد استفاده از یک پاوربانک خصوصا از نوع 20000 میلی آمپر ساعت می تواند شارژ خالی گوشی ما را پر کرده و نگرانی از بابت خالی شدن شارژ گوشی را برای ما به حداقل برساند.

پاوربانک های فست شارژ چند سالی است که در بازار به رقابت با پاوربانک های قدیمی پرداخته و گوی سبقت را از آنها ربوده است. در دنیای پرسرعت امروز معطل شدن برای شارژ پاوربانک گاهی بسیار عصبی کننده است. پاوربانک 20000 فست شارژ می تواند در مدت کوتاهی شارژ بگیرد و سایر لوازم الکترونیکی نظیر گوشی و تبلت را در کوتاهترین زمان شارژ کند. حال اگر قصد خرید بهترین پاوربانک 20000 فست شارژ را دارید در این مقاله با فروشگاه شایان جانبی عرضه کننده انواع لوازم جانبی موبایل همراه باشید.

ویژگی های انواع پاوربانک

پاوربانک ها در چند ویژگی با هم تفاوت هایی دارند که در اینجا با چند مورد از آنها آشنا می شویم:

وزن و اندازه : به طور کلی وزن و اندازه پاوربانک رابطه مستقیمی با توان آن برای شارژ دارد. مثلا پاوربانک های کوچک نظیر 6000 آمپر بسیار کوچکتر و سبک تر از پاوربانک های 20000 میلی آمپر هستند. پس اگر استفاده زیادی از پاوربانک ندارید و یا تنها چند ساعت از روز دسترسی به پریز برق ندارید نیازی نیست پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعت تهیه کنید. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان عموما به دلیل بزرگ و سنگین بودن پاوربانک های با آمپرهای بالا معمولا از نوع کوچک و جیبی آن که عموما بین 6000 تا 10000 میلی آمپر ساعت توان شارژ دارند استفاده می کنند.

بهترین پاوربانک 20000 فست شارژ انواع پاوربانک

شکل و ظاهر : در بازار پاوربانک های زیادی با شکل های متنوع وجود دارد. برخی از آنها دارای اشکال و ظاهری فانتزی و حجیم هستند که عموما برای استفاده در منزل یا مکانی ثابت به کار می آیند. این در حالی است که اگر فردی هستید که باید دائما پاوربانک را در خودرو و یا کیف خود داشته باشید بهتر است از خیر پاور بانک های فانتزی و حجیم بگذرید و به آنهایی که شبیه گوشی هوشمند هستند اکتفا کنید.

نوع اتصال به پاوربانک : پاوربانک ها دارای پورت های گوناگونی هستند که آنها را برای اتصال به انواع گوشی موبایل، تلویزیون، لپ تاپ، هارددیسک و … مناسب می کند. این پورتها معمولا USB A ، USB C ، Micro USB و Wireless هستند.

فست شارژ بودن یا نبودن: همانطور که در بالا اشاره کردیم در دنیای پرسرعت کنونی همه تمایل دارند لوازم الکترونیکی خود را به سرعت شارژ کنند. برای استفاده از تکنولوژی فست شارژ شما باید پاوربانک فست شارژ ، کابل شارژر فست شارژ و موبایلی که از تکنولوژی فست شارژ پشتیبانی می کند استفاده کنید. اگر یکی از این موارد گفته شده حضور نداشته باشد شارژ به صورت عادی صورت می گیرد.

بهترین پاوربانک 20000 فست شارژ در بازار

حال که با ویژگی های پاوربانک ها آشنا شدیم قصد داریم بهترین پاوربانک 20000 فست شارژ را به شما معرفی کنیم. برند مک دودو یکی از برندهای معتبر است که در تولید انواع لوازم جانبی موبایل از جمله پاوربانک فعالیت می کند. مک دودو نیز یکی از کاندیدای بهترین پاوربانک 20000 فست شارژ در لیست ماست که به آن می پردازیم. شما می توانید جهت تهیه انواع پاوربانک از جمله پاوربانک 20000 فست شارژ با فروشگاه شایان جانبی تماس بگیرید.

بهترین پاوربانک 20000 فست شارژ پاوربانک با تخفیف ویژه

پاوربانک مک دودو مدل MC-7161 ظرفیت 20000 آمپر

این پاوربانک یکی از بهترین پاوربانک 20000 فست شارژ موجود در بازار است که پوسته ABS و پلیمر لیتیوم دارد. این پاوربانک سه پورت خروجی دارد و دارای صفحه نمایش دیجیتال می باشد. وزن این محصول 450 گرم است و در رنگ های سفید و سیاه عرضه می شود. این پاوربانک با قیمتی مناسب و کمتر از یک میلیون و پانصد هزار تومان عرضه می شود.

پاوربانک مک دودو 5W-22 مدل MC-389 ظرفیت 20000 میلی آمپر

این پاوربانک نیز نظیر پاوربانک مدل MC-7161 دارای نمایشگر دیجیتال است و جنس بدنه آن از ABS و پوسته کامپیوتر است. این پاوربانک مجهز به سوپر شارژ 22.5 واتی و شارژ سریع VOOC QC PD است. نوع سلول باتری آن باتری لیتیوم پلیمری است و در رنگ های سفید و مشکی در بازار موجود می باشد.

این پاوربانک می تواند چندین بار گوشی های هوشمند، دوربین ، تبلت و سایر دستگاههای الکترونیکی را به سرعت شارژ کند. اگر زیاد از پاوربانک استفاده می کنید به شما توصیه می کنیم این مدل را خریداری نمایید. قیمت این محصول در حال حاضر یک میلیون و هفتصد هزار تومان است که نسبت به قابلیت های آن قیمت بسیار مناسبی است.

بهترین پاوربانک 20000 فست شارژ از سایر برندها

برندهایی نظیر انرجایزر ، شیائومی ، سیلیکون ، روموس ، انکر ، پرومیت و … نیز پاوربانک های بسیار خوبی روانه بازار کرده اند. برای اطلاع از جزئیات انواع پاوربانک با کارشناسان ما در فروشگاه شایان جانبی تماس بگیرید تا شما را در خرید بهترین پاوربانک 20000 فست شارژ راهنمایی کنند.

بهترین پاوربانک 20000 فست شارژ پاوربانک قیمت مناسب

کلام آخر

در این مقاله با چند نمونه از بهترین پاوربانک 20000 فست شارژ از برند مک دودو و سایر برندها آشنا شدیم. فروشگاه شایان جانبی عرضه کننده انواع پاوربانک با ظرفیت های گوناگون و قیمت های متنوع می باشد. شما با هر بودجه ای می توانید نسبت به خرید پاوربانک مناسب خود اقدام کنید. کافیست با فروشگاه شایان جانبی تماس بگیرید .

فروشگاه شایان جانبی

اگر قصد خرید تجهیزات و لوازم جانبی موبایل ، کامپیوتر و یا برخی اکسسوریهای خودرو نظیر هولدر موبایل ، شارژر فندکی و … را دارید فروشگاه شایان جانبی انتخاب مناسبی برای شماست . خرید انواع محصولات از این فروشگاه به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر می باشد . کارشناسان این مجموعه آماده راهنمایی و ارائه مشاوره در مورد خرید محصولات مورد نیاز شما از این فروشگاه هستند . در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *