وبلاگ

وبلاگ شایان جانبی، در زمینه فروش کابل، شارژر، اکسسوری ماشین، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

نکات مهم در انتخاب و خرید لوازم جانبی موبایل

نکات مهم در انتخاب و خرید لوازم جانبی موبایل

فهرست مطالب

با گسترش استفاده از گوشی همراه در جوامع مختلف امروزه لوازم جانبی موبایل بازار گسترده ای دارد. برندهای گوناگونی از شناخته شده ترین تا گمنام ترین ها به تولید انواعی از لوازم جانبی موبایل مشغولند. همین تنوع در برندها و تولیدکنندگان کار انتخاب و خرید لوازم جانبی موبایل را برای کاربران دشوارتر می کند. حال اگر قصد خرید انواعی از لوازم جانبی از انواع کابل ، پاوربانک، هولدر ، شارژر و … را دارید با فروشگاه شایان جانبی همراه باشید تا بیشتر با نکات مهم در انتخاب و خرید لوازم جانبی موبایل آشنا شویم.

لوازم جانبی موبایل شامل چه مواردی است؟

  • انواع کابل شامل کابل میکرو یو اس بی ، کابل تایپ C ، کابل HDMI ، کابل AUX ، کابل لایتنینگ و …
  • انواع شارژر شامل شارژر دیواری ، شارژر رومیزی ، شارژر فندکی ، شارژر وایرلس و …
  • انواع پاور بانک شامل پاوربانک وایرلس ، پاوربانک سیم دار و …
  • انواع نگهدارنده موبایل از قبیل هولدر موبایل خودرویی ، هولدر موبایل دوچرخه و موتورسیکلت ، هولدر رومیزی و …
  • انواع قاب و گلس گوشی
  • انواع هندزفری و هدست سیم دار و بی سیم و بلوتوثی
  • انواع اسپیکر بلوتوثی ، سیم دار
  • و …
جهت خرید لوازم جانبی موبایل به فروشگاه شایان جانبی در سایت مراجعه کنید. 
نکات مهم در انتخاب و خرید لوازم جانبی موبایل

از خرید لوازم جانبی موبایل چه هدفی دارید؟

شما برای خرید انواع لوازم جانبی موبایل باید به نوع استفاده خود دقت کنید. برخی افراد برای استفاده های حرفه ای نیاز به لوازم جانبی دارند در حالیکه برخی دیگر کارهای روزمره و معمولی را می خواهند با آنها انجام دهند. برخی افراد روی برندهای خاصی حساس هستند و برخی دیگر اهمیتی به نوع برند نمی دهند. همه این عوامل باعث می شود انتخاب های گوناگونی پیش روی افراد باشد. در اینجا به نکاتی اشاره خواهیم کرد که در هنگام خرید لوازم جانبی موبایل باید مدنظر قرار دهید.

نکاتی که هنگام خرید لوازم جانبی موبایل باید در نظر گرفت

بسیار افراد بدون توجه به نوع استفاده و تنها به دلیل تبلیغات فروشنده دست به خرید لوازم جانبی موبایل می زنند که چه بسا از نظر قیمت برای آنها مقرون به صرفه نیست. با رعایت این نکات می توانید خریدی مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشید:

انتخاب برند مناسب

در هنگام انتخاب و خرید برخی از لوازم جانبی موبایل باید دقت بیشتری به خرج داد. مثلا پاوربانک یا شارژر به دلیل استفاده زیاد در طی روز باید از برندهای معتبر تهیه شوند در حالیکه این حساسیت برای پایه نگهدارنده موبایل وجود ندارد. برخی برندهای نامعتبر و اقلام فیک می توانند به گوشی موبایل شما آسیب بزنند پس بهتر است از برندهای معتبر برای خرید لوازم جانبی موبایل استفاده کنید.

نکات مهم در انتخاب و خرید لوازم جانبی موبایل

خرید از فروشگاه معتبر

یکی از نکات مهم خرید لوازم جانبی موبایل خرید از مرکز و فروشگاه معتبر است. بسیاری از فروشگاهها اقدام به فروش اقلام بی کیفیت و فیک می کنند تا سود بیشتری به دست آورند. این در حالی است که کاربران پس از مدتی مجبور به هزینه کردن مجدد برای خرید کالای با کیفیت هستند. فروشگاههای معتبری نظیر فروشگاه شایان جانبی هیچگاه نام و اعتبار خود را فدای سود کوتاه مدت اقلام فیک و بی کیفیت نمی کنند. شما با خیال راحت می توانید از فروشگاه شایان جانبی خرید لوازم جانبی انجام دهید.

خرید کابل و شارژر متناسب با گوشی خود

در وقت خرید شارژر و کابل حتما به نوع گوشی خود دقت کنید. گوشی های جدید دارای پورت یو اس بی تایپ C هستند در حالیکه گوشی های قدیمی تر این طور نبودند. همچنین شارژر هر گوشی باید مناسب با خود گوشی باشد مثلا شارژر اپل برای شارژ کردن گوشی سامسونگ به کار نمی آید. شما می توانید انواع شارژر و کابل اصل و با کیفیت را از فروشگاه شایان جانبی تهیه نمایید.

خرید پایه نگهدارنده مناسب گوشی یا تبلت خود

پایه نگهدارنده ها انواع گوناگونی دارند. برخی از آنها رومیزی هستند و برخی پایه دار ، برخی در خودرو و برخی دیگر روی دوچرخه و موتور نصب می شوند. هولدر یا پایه نگهدارنده موبایل وسیله ای کاربردی برای اغلب افراد است. مثلا افرادی که ویدیو کال یا ویدیو کنفرانس انجام می دهند ، افرادی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی کار می کنند ، افرادی که اغلب تایم خود را در خودرو به سر می برند و بالاخره افرادی که دوچرخه سوار یا موتورسوار هستند همگی به پایه نگهدارنده موبایل نیاز دارند.

در هنگام خرید پایه نگهدارنده موبایل باید دقت کرد که سایز آن با سایز گوشی یا تبلت شما همخوانی داشته باشد. شما می توانید در انتخاب پایه نگهدارنده از فروشنده نیز کمک بخواهید .

نکات مهم در انتخاب و خرید لوازم جانبی موبایل

قیمت مناسب و مقرون به صرفه

شما در هنگام خرید لوازم جانبی موبایل باید بودجه خود را در نظر بگیرید. چنانچه از نظر بودجه محدودیتی ندارید بهتر است بهترین برند و بهترین کیفیت از هر لوازم جانبی را تهیه کنید ولی اگر محدودیت دارید می توانید با مشورت فروشنده نسبت به انتخاب محصول مناسب اقدام کنید. البته برخی فروشگاهها اقدام به گران فروشی می کنند که نباید گرفتار دام آنها شوید.

خرید از فروشگاه معتبر می تواند شما را در این موضوع یاری کند. فروشگاه شایان جانبی علاوه بر اینکه کالاهای با کیفیت و اورجینال به مشتریان ارائه می کند همواره سعی کرده قیمت ها را پایین نگهداشته و هوای مشتریان خود را داشته باشد.

داشتن ضمانت و گارانتی محصول

برخی از لوازم جانبی از قبیل پاوربانک ها دارای گارانتی و ضمانت هستند. حتما در هنگام خرید پاوربانک و یا سایر لوازم جانبی از گارانتی و ضمانتنامه آن مطمئن شوید. فروشگاه شایان جانبی ارائه دهنده لوازم جانبی با کیفیت همراه با گارانتی و ضمانت نامه است .

کلام آخر

در این مقاله با نکات مهم انتخاب و خرید لوازم جانبی موبایل آشنا شدیم. اگر قصد خرید هر یک از لوازم جانبی موبایل از قبیل انواع پاوربانک ، انواع شارژر ، هاب ، انواع کابل ، انواع هولدر نگهدارنده موبایل و … را دارید می توانید با فروشگاه شایان جانبی تماس بگیرید. فروش به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است و ارسال به سرتاسر کشور انجام می گیرد.

نکات مهم در انتخاب و خرید لوازم جانبی موبایل

فروشگاه شایان جانبی

اگر قصد خرید تجهیزات و لوازم جانبی موبایل ، کامپیوتر و یا برخی اکسسوریهای خودرو نظیر هولدر موبایل ، شارژر فندکی و … را دارید فروشگاه شایان جانبی انتخاب مناسبی برای شماست . خرید انواع محصولات از این فروشگاه به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر می باشد . کارشناسان این مجموعه آماده راهنمایی و ارائه مشاوره در مورد خرید محصولات مورد نیاز شما از این فروشگاه هستند . در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *