وبلاگ

وبلاگ شایان جانبی، در زمینه فروش کابل، شارژر، اکسسوری ماشین، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

خرید و قیمت کابل لایتنینگ

خرید و قیمت کابل لایتنینگ

فهرست مطالب

کابل لایتنینگ از لوازم جانبی موبایل است که برند اپل برای محصولات برند خود و برخی شرکا تولید کرد. این نوع کابل برای شارژ کردن موبایل های آیفون و همچنین آی پدهای جدید نسل پنج به بعد به کار می رود. البته کابل لایتنینگ کاربردهای دیگری هم دارد که قبلا به آن پرداخته ایم. در این مقاله قصد داریم به موضوع خرید و قیمت کابل لایتنینگ بپردازیم. فروشگاه شایان جانبی عرضه کننده انواع لوازم جانبی موبایل شما را به مطالعه این مقاله کاربردی دعوت می کند.

مهمترین ویژگی های کابل لایتنینگ

کابل های لایتنینگ ویژگی های بسیاری دارند که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می کنیم :

امکان اتصال به پورت در هر دو طرف : یکی از ایرادات کابل های معمولی این بود که کاربران در هنگام اتصال کابل به درگاه گاهی موجب آسیب رساندن به پورت می شدند. اما در کابل های لایتینگ از هر دو طرف قابلیت اتصال به پورت را دارند و آسیبی به پورت وارد نمی شود .

توان بالای انتقال انرژی : در وقت شارژ دستگاه این کابل توان بالایی دارد. کابل لایتینگ تا 12 وات انرژی را می تواند انتقال دهد در حالی که کابلهای یو اس بی دیگر نهایتا 9 وات می توانند انرژی انتقال دهند. همچنین امکان شارژ همزمان دستگاه و ارسال داده ها وجود دارد .

وارد کردن فشار کم به پورت دستگاه : کابلهای یو اس بی برای اتصال نیاز به کمی فشار دارند که این فشار به مرور زمان می تواند به دستگاه شما آسیب وارد کند. این در حالی است که در کابل های لایتنینگ این فشار به بدنه کابل وارد می شود و دستگاه از آسیب در امان می ماند.

تکنولوژی انحصاری شرکت اپل : فناوری کابل لایتینگ به کمپانی اپل اختصاص دارد و در انحصار این شرکت است. این کابل توان پردازش آنالوگ و دیجیتال را دارد و این یکی از دلایل محبوب بودن این کابل است .

مقاله پیشنهادی : بهترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل 

خرید و قیمت کابل لایتنینگ

مزایا و معایب کابل لایتنینگ

از مزایای کابل لایتنینگ میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کابل لایتنینگ شکستگی را بهتر از کابلهای یو اس بی تایپ C کنترل می کند
  • کابل های لایتنینگ قابلیت انتقال توان به مقدار بالا را دارند
  • کابل لایتینگ سرعت شارژ بالایی دارد ولی از فست شارژ پشتیبانی نمی کند

معایب کابل لایتنینگ نیز موارد زیر است :

  • کابل لایتنینگ فقط مناسب گوشیهای اپل است
  • در کابل های لایتنینگ سرعت انتقال داده ها به اندازه سرعت انتقال برق نمی باشد
 
پیشنهاد می کنیم مقاله انواع پایه نگهدارنده موبایل کدامند؟ را مطالعه کنید. 
خرید و قیمت کابل لایتنینگ

قیمت کابل لایتنینگ چقدر است؟

با توجه به اینکه انواع گوناگونی از کابل لایتینگ در بازار موجود می باشد که از برندهای گوناگون می باشند، نمی توان قیمت واحدی برای همه آنها ارائه داد. بسته به برند و نوع و مدل ، قیمت کابل لایتنینگ متنوع است. مثلا برند معتبر مک دودو که اقدام به تولید انواع کابل ، شارژر و پاوربانک نموده است دارای کابل های لایتنینگ با قیمت های 150.000 تا 300.000 تومان است.

این کابلها در فروشگاه شایان جانبی موجود می باشند و شما می توانید با مراجعه به قسمت کابل ها ، قیمت و مشخصات کابل ها را مشاهده کنید . البته امکان دارد کابل های لایتینگ متفرقه در بازار موجود باشند که قیمت هایی کمتر از این میزان داشته باشند ولی کیفیت را هیچ گاه فدای کمیت نکنید و از اصل بودن کالای خریداری شده اطمینان حاصل کنید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله عوامل موثر بر قیمت کابل HDMI را از دست ندهید. 

خرید و قیمت کابل لایتنینگ

کابل لایتنینگ از کجا بخرم؟

اگر برای گوشی آیفون یا آیپد خود به دنبال یک کابل لایتینگ باکیفیت و برند هستید می توانید با فروشگاه شایان جانبی تماس بگیرید . برند محبوب مک دودو که تولیدکننده انواع کابل می باشد در این فروشگاه عرضه می شود . شما می توانید برای خرید کابل لایتنینگ از سایر برندها نیز با کارشناسان فروش این فروشگاه مشورت کنید.

کلام آخر

در این مقاله با خرید و قیمت کابل لایتنینگ آشنا شدیم . همچنین شما را با فروشگاه شایان جانبی که عرضه کننده معتبر کابل های لایتنینگ و سایر انواع کابل ، هاب ، شارژر ، پاوربانک و … است آشنا کردیم. اگر در مورد خرید و قیمت کابل لایتنینگ سوال و ابهامی در ذهن دارید می توانید با این فروشگاه تماس بگیرید.

مطلب مرتبط پیشنهادی : کاربرد کابل لایتنینگ 

خرید و قیمت کابل لایتنینگ

فروشگاه شایان جانبی

اگر قصد خرید تجهیزات و لوازم جانبی موبایل ، کامپیوتر و یا برخی اکسسوریهای خودرو نظیر هولدر موبایل ، شارژر فندکی و … را دارید فروشگاه شایان جانبی انتخاب مناسبی برای شماست . خرید انواع محصولات از این فروشگاه به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر می باشد . کارشناسان این مجموعه آماده راهنمایی و ارائه مشاوره در مورد خرید محصولات مورد نیاز شما از این فروشگاه هستند . در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *