وبلاگ

وبلاگ شایان جانبی، در زمینه فروش کابل، شارژر، اکسسوری ماشین، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

راهنمای خرید هولدر موبایل

خرید هولدر موبایل فروشگاه شایان جانبی

فهرست مطالب

هولدر یا نگهدارنده موبایل وسیله ای است که عمر آن به چند دهه هم نمی رسد . از زمانی که گوشی های هوشمند وارد بازار شدند نیاز به خرید هولدر موبایل شدیدا احساس شد . بسیاری از افراد در خودروی خود نیاز به استفاده از موبایل داشتند ولی به دلیل خطراتی که استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی داشت این وسیله کوچک مشکل گشا شد .

همچنین برخی افراد در خودرو تمایل به مشاهده فیلم یا ویدیوهای شبکه های اجتماعی دارند و این هولدرها می تواند گوشی را در حالت ثابت به صورت عمودی یا افقی نگهداشته تا سرنشینان بتوانند از آن استفاده کنند . هرچند این کار برای راننده اصلا توصیه نمی شود و موجب حواس پرتی او می شود ولی سایر سرنشینان خصوصا کودکان در حین مسافرت های طولانی می توانند مدتی را سرگرم باشند .

مزایای خرید هولدر موبایل

برای هولدر موبایل می توان مزایا و کاربردهای زیادی را برشمرد چرا که این محصول کوچک و ارزان قیمت می تواند در خودرو بسیار مفید واقع شود . برخی از این مزایا عبارتند از :

  • استفاده آسان از موبایل در وقت رانندگی یا موتورسواری و دوچرخه سواری
  • جلوگیری از آسیب به تلفن همراه
  • ثابت نگهداشتن تلفن همراه در حین حرکت خودرو
  • استفاده بعنوان پایه برای عکاسی
  • استفاده در کلاسهای درس آنلاین یا لایو های شبکه های اجتماعی
  • و …

مقاله پیشنهادی : معرفی انواع شارژر موبایل

خرید هولدر موبایل مزایای خرید هولدر موبایل

انواع هولدر موبایل موجود در بازار

هولدر و نگهدارنده موبایل انواع گوناگونی دارد که بسته به نوع استفاده و مکان استفاده از آن باید نسبت به تهیه آن اقدام کنید . در فروشگاه شایان جانبی انواعی از هولدر موبایل موجود می باشد که می توانید بصورت آنلاین یا حضوری خرید کنید . انواع هولدر موبایل موجود در بازار به شرح زیر است :

هولدر موبایل خودرویی

این نوع هولدر موبایل برای استفاده در خودرو طراحی شده و شامل مدل های هولدر آهن ربایی روی داشبورد ، هولدر قابل نصب روی دریچه کولر اتومبیل ، هولدر پشتی صندلی ، هولدر آینه ماشین ، هولدر مخصوص خودرو از نوع CD پلیر و … می باشد . این نوع هولدرها از گوشی در برابر تکان های شدید خودرو نیز محافظت می کند .

هولدر موبایل موتورسیکلت و دوچرخه

این نوع هولدرها نیز مقاومت بالایی دارند چرا که تکان ها و حرکت هایی که دوچرخه یا موتور در مسیر دارد موجب سقوط گوشی موبایل نشده و سرنشین دوچرخه یا خودرو بتواند در حین حرکت با گوشی خود کار کند .

هولدر رومیزی

از این نوع هولدر برای نگهداشتن گوشی موبایل بر روی میز استفاده می شود. همچنین هولدر رومیزی برای عکس برداری و لایوها و کلاس های آنلاین وسیله بسیار مناسبی است .

مونوپاد

مونوپاد یا چوب سلفی وسیله ای برای گرفتن عکس های سلفی در زمانی است که عکاس حضور ندارد و خصوصا در مسافرت ها وسیله بسیار کاربردی است . با مونوپاد می توان عکس های خانوادگی یا انفرادی جذابی از فواصل و زوایای گوناگون گرفت و لحظات خوش را ثبت کرد .

هولدر انگشتی

از این نوع هولدرها که بسیار کوچک و کم حجم هستند در پشت گوشی و برای ایجاد امنیت بیشتر گوشی در هنگام عکاسی و فیلم برداری و یا کار با گوشی استفاده می شود . از این هولدر می توان به عنوان هولدر رومیزی نیز استفاده کرد .

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله هاب چیست و چه کاربردهایی دارد؟ را مطالعه کنید . 

خرید هولدر موبایل انواع هولدر موبایل

خرید هولدر موبایل از فروشگاه شایان جانبی

فروشگاه شایان جانبی ارائه دهنده انواعی از هولدرهای موبایل و سایر اکسسوری های اتومبیل می باشد. همچنین شما می توانید انواعی از کابل ، شارژر ، هاب و … را از این فروشگاه به صورت آنلاین و حضوری خرید نمایید . این فروشگاه عرضه کننده معتبر و مستقیم محصولات مک دودو در ایران می باشد .

در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *