سیاست مرجوعی و عودت

کلیه کالاهای موجود در سایت در صورت اینکه توسط مشتری به هیچ عنوان باز نشده باشد و پلمپ باشد و کاملا مانند کالا در لحظه تحویل باشد فقط تا 24 ساعت بعد از تحویل به مشتری، قابلیت عودت کالا و انصراف از خرید توسط مشتری را دارد.

• در صورت بازشدن پلمپ کالا، ایجاد هرگونه خط و خش یا پارگی و یا آثار نوشته یا هرگونه برچسب زدن بر روی بسته بندی کالا امکان عودت کالا توسط مشتری به هیچ عنوان وجود نخواهد داشت و کالا می بایست دقیقا و عینا همان شرایط لحظه تحویل کالا به مشتری را دارا باشد.

ارسال سریع

هزینه عودت کالا انصراف از خرید:
پس از دریافت کالای عودتی، کارشناسان خدمات پس از فروش ، کالای مذکور را بررسی کرده و در صورت تاییدیه شرایط کالا توسط کارشناس مربوطه وجه کالا ظرف 48 ساعت کالا به شماره کارت خریدار عودت خواهد شد. شایان ذکر است هزینه ارسال کالا انصراف از خرید به عهده مشتری می باشد.

سیاست عودت مرجوعی

خدمات سیاست عودت مرجوعی توسط برخی فروشگاههای معتبر به مشتریان ارائه می شود . به این معنی که کالای ارسال شده برای مشتری در صورت نقص قابل عودت می باشد . کالایی که توسط مشتری تحویل گرفته می شود چنانچه قبل از باز شدن پلمپ بسته عودت داده شود شامل این خدمت خواهد شد . در صورت باز شدن بسته و پلمپ امکان عودت وجود ندارد . 

زمانی وجود دارد که مشتری پس از سفارش کالا و پرداخت مبلغ آن از خرید خود پشیمان می شود و قصد عودت آن را دارد در صورتی که کالا به همان شکل لحظه تحویل باشد تا یک شبانه روز یا 24 ساعت امکان عودت آن وجود دارد. فروشگاه شایان جانبی عرضه کننده محصولات جانبی موبایل و کامپیوتر می باشد . در اینستاگرام ما را دنبال کنید . 

سیاست عودت مرجوعی
سیاست عودت مرجوعی