وبلاگ

وبلاگ شایان جانبی، در زمینه فروش کابل، شارژر، اکسسوری ماشین، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

قیمت و خرید شارژر رومیزی

خرید شارژر رومیزی فروشگاه شایان جانبی

فهرست مطالب

امروزه تقریبا همه افراد از گوشی همراه و تبلت استفاده می کنند و نیاز به شارژر برای این افراد ضروریست. شارژرها انواع گوناگونی دارند که یکی از آنها شارژر رومیزی است. خرید شارژر رومیزی به شما کمک می کند تا در اداره یا منزل بتوانید به راحتی روی میز کار خود گوشی و تبلت خود را شارژ کنید.

این شارژرها قابلیت استند دارند و برای روی میز مناسب هستند ولی به قدری کم جا و سبک هستند که قابل حمل برای مسافرت نیز هستند. در این مقاله قصد داریم با موضوع خرید شارژر رومیزی و قیمت آن آشنا شویم پس در ادامه با فروشگاه شایان جانبی عرضه کننده انواع شارژر ، هاب ، کابل ، هولدر ، اکسسوری خودرو و … همراه باشید.

انواع شارژر رومیزی

شارژرهای رومیزی به 4 دسته تقسیم می شوند که عبارتند از :

شارژر رومیزی یو اس بی : این نوع شارژر رومیزی از رایج ترین انواع آن است. شارژر رومیزی USB دارای چند پورت است تا شما بتوانید به صورت هم زمان چند دستگاه را با آن شارژ کنید . برخی از مدلهای این نوع شارژر قابلیت فست شارژ یا شارژ سریع را دارند و می توانند با سرعت زیادی گوشی ، تبلت و یا لپ تاپ شما را شارژ کنند.

شارژر رومیزی بی سیم : این شارژر از فناوری Qi (شارژ بی سیم) برای شارژ نمودن دستگاه ها استفاده می کند و به همین دلیل نیازی به سیم و کابل ندارد . این نوع شارژر نوعی پد برای شارژ روی خود دارد که گوشی را برای شارژ شدن باید روی این ناحیه قرار داد.

شارژر رومیزی چند درگاهی : این نوع شارژر به صورت هم زمان چند دستگاه را با ترکیب پورت های یو اس بی و پدهای بی سیم شارژ می کند . شارژر رومیزی چند درگاهی برای محل کار و یا منزل بهترین گزینه است چرا که همزمان چند همکار و یا چند عضو از خانواده می توانند گوشی و تبلت خود را شارژ کنند .

شارژر رومیزی GaN : این نوع از شارژر نسل جدید شارژرهای رومیزی هستند که در آنها از فناوری نیترید گالیوم برای افزایش راندمان شارژ و همچنین کاهش مدت زمان شارژ استفاده می شود . ظاهر این نوع شارژرها هم در مقایسه با سایر شارژرها جمع و جورتر است .

مقاله پیشنهادی : راهنمای خرید شارژر دیواری 

خرید شارژر رومیزی انواع شارژر رومیزی

مزایای خرید شارژر رومیزی

شارژر گوشی از لوازم جانبی پرکاربرد برای هر فرد محسوب می شود. هر فرد به میزان استفاده از گوشی یا تبلت خود به روزی یک تا چند بار شارژر کردن گوشی خود نیاز دارد . البته نسل جدید گوشی های تلفن هوشمند دارای قابلیت شارژر سریع هستند که این موجب می شود در مدت کوتاه تری گوشی فول شارژ شود که این مزیت بزرگی محسوب می شود . حال می خواهیم ببینم شارژر رومیزی چه مزایایی دارد .

شارژر رومیزی دارای چند پورت یو اس بی برای شارژ گوشی ، لپ تاپ و پاوربانک است پس در یک زمان می توانید چندین دستگاه را با هم شارژ کنید .

شارژر رومیزی به شما امکان می دهد که در حین شارژ شدن گوشی بتوانید با آن کار کنید . چرا که گوشی به حالت ایستاده روی استند شارژر قرار می گیرد و چک کردن صفحات مجازی و دیدن ویدیو و … در این حالت امکان پذیر است .

شارژر رومیزی به دلیل قابلیت شارژ کردن هم زمان چند دستگاه شما را از خرید چند شارژر معاف می کند . این به معنی هزینه کمتر و مقرون به صرفه تر بودن شارژر رومیزی نسبت به سایر شارژرهاست .

پیشنهاد می کنیم مقاله شارژر فندکی چیست؟ را مطالعه کنید. 

خرید شارژر رومیزی قیمت شارژر رومیزی

در وقت خرید شارژر رومیزی چه نکاتی را باید در نظر داشت؟

اگر قصد خرید شارژر رومیزی را دارید که ما هم به شما همین توصیه را داریم چند نکته را در نظر بگیرید :

تعداد پورت ها : قبل از خرید شارژر رومیزی محاسبه کنید که همزمان قرار است چند دستگاه را با آن شارژ کنید. مثلا فردی که به تنهایی زندگی می کند و تنها یک گوشی و یک تبلت دارد می تواند از شارژر با پورتهای کمتری استفاده کند . این در حالیست که یک خانواده نسبتا پرجمعیت با چهار یا پنج عضو یا بیشتر نیاز به شارژری با پورت های بیشتر دارند تا برای شارژ کردن گوشی و تبلت کارشان به رقابت و مجادله نکشد!

سرعت شارژ : اگر فردی هستید که با گوشی و تبلت زیاد کار می کنید و مثلا ادمین پیج هستید و یا به کسب و کار با گوشی مشغول هستید باید نسبت به خرید شارژر رومیزی با سرعت بالا اقدام کنید تا با کمبود وقت مواجه نشوید .

ویژگی های ایمنی : شارژر رومیزی باید از امنیت لازم و کافی برخوردار باشد. مثلا شارژر رومیزی باید در برابر نوسانات ، اتصال کوتاه ، شارژ بیش از حد و … محافظت لازم را برای گوشی و تبلت شما ایجاد کند .

سازگاری : قبل از خرید شارژر رومیزی مطمئن شوید که این شارژر با دستگاه های شما مطابقت داشته باشد. برای این کار می توانید از فروشنده این نوع شارژرها کمک بگیرید .

طراحی : اندازه و طراحی شارژر رومیزی هم گاهی اوقات مهم به نظر می رسد. مثلا اگر فضای روی میز شما محدود است بهتر است از مدل های کوچک تر استفاده کنید .

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله معرفی انواع شارژر موبایل را از دست ندهید. 

خرید شارژر رومیزی نکات خرید شارژر رومیزی

قیمت شارژر رومیزی چقدر است؟

پاسخ به این سوال کلی کار ساده ای نیست چرا که انواعی از شارژرهای رومیزی در بازار موجودند که از برندهای مختلف و برای کارایی های گوناگون تولید شده اند . فروشگاه شایان جانبی عرضه کننده انواع شارژر رومیزی ، شارژر وایرلس ، شارژر GaN ، شارژر دیواری و … می باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت خرید شارژر رومیزی و یا سایر انواع شارژر با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید .

فروشگاه شایان جانبی

اگر قصد خرید شارژر رومیزی و سایر تجهیزات و لوازم جانبی موبایل ، کامپیوتر و یا برخی اکسسوریهای خودرو نظیر هولدر موبایل ، شارژر فندکی و … را دارید فروشگاه شایان جانبی انتخاب مناسبی برای شماست . خرید انواع محصولات از این فروشگاه به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر می باشد . کارشناسان این مجموعه آماده راهنمایی و ارائه مشاوره در مورد خرید محصولات مورد نیاز شما از این فروشگاه هستند . در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *