وبلاگ

وبلاگ شایان جانبی، در زمینه فروش کابل، شارژر، اکسسوری ماشین، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

معرفی بهترین پاوربانک های مک دودو

بهترین پاوربانک های مک دودو فروشگاه شایان جانبی

فهرست مطالب

بهترین پاوربانک های مک دودو

پاوربانک ها در بازار انواع گوناگونی دارند و برندهای زیادی در بازار به رقابت با هم در تولید این محصول می پردازند. در دهه های گذشته تنها پاوربانک های سیم دار تولید می شد و در سالهای اخیر پاوربانک های وایرلس نیز به عرصه رقابت پاوربانک ها وارد شده اند که منصفانه باید گفت گوی سبقت را از رقیبان گرفته اند. یکی از برندهای معروف و معتبری که به تولید انواع پاوربانک می پردازد مک دودو است که احتمالا با نام آن آشنا هستید.

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین پاوربانک های مک دودو بپردازیم. فروشگاه شایان جانبی نماینده فروش محصولات مک دودو در ایران است که انواعی از محصولات این شرکت اعم از انواع کابل، انواع پاوربانک ، انواع شارژر و … را به بازار عرضه کرده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات این برند با کارشناسان ما در تماس باشید.

معرفی برند مک دودو

بهتر است قبل از معرفی بهترین پاوربانک های مک دودو کمی با این شرکت آشنا شویم. شرکت مک دودو یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم جانبی موبایل در کشور چین است که در سال 2011 فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل آغاز کرد. مرکز اصلی این برند در گوانگدونگ چین واقع شده که از استانهای صنعتی و مهم در کشور چین به شمار می رود.

برند مک دودو در 2016 بازار فروش خود را توسعه داد و صادرات به کشورهای اروپایی ، امریکایی و آسیایی را در برنامه خود قرار داد. یکی از مصرف کنندگان محصولات مک دودو کشور ما ایران است. این برند رو به گسترش است و نه تنها در زمینه لوازم جانبی موبایل بلکه در زمینه تولید لوازم جانبی صوتی و تصویری هم در بازار حرفی برای گفتن دارد.

مطلب مرتبط : بهترین پاوربانک وایرلس 2023

بهترین پاوربانک های مک دودو معرفی برند مک دودو

معرفی بهترین پاوربانک های مک دودو

پاوربانک های مک دودو شامل سیم دار ، بی سیم و وایرلس هستند که هر یک دارای ظرفیت های گوناگون و قیمت های متفاوتی نیز هستند. در اینجا با چند نمونه از بهترین پاوربانک های مک دودو آشنا می شویم. برای سهولت در انتخاب شما حدود قیمت این پاوربانکها را درج کرده ایم.

برای اطلاع از قیمت دقیق هر یک از پاوربانک های زیر می توانید به سربرگ پاوربانک فروشگاه شایان جانبی مراجعه کنید و اطلاعات دقیق هر محصول را مشاهده نمایید. همه محصولات نام برده شده در اینجا در فروشگاه شایان جانبی موجود می باشند.

  • پاوربانک MC-4341 مک دودو 10.000 آمپر (قیمت زیر یک میلیون تومان)
  • پاوربانک بی سیم مک دودو مدل MC-069 (قیمت حدود 2 میلیون تومان)
  • پاوربانک بی سیم مک دودو مدل MC-877 ( قیمت زیر یک میلیون و 500 هزار تومان)
  • پاوربانک فست شارژ Type C و USB مک دودو MC-294 22-5W (قیمت زیر یک میلیون تومان)
  • پاوربانک مک دودو مدل MC-7161 ظرفیت 20.000 آمپر (قیمت زیر 1.500.000 تومان)
  • پاوربانک مک دودو 5W-22 مدل MC-389 ظرفیت 20.000 آمپر (قیمت زیر دو میلیون تومان)
  • پاوربانک مک دودو مدل MC-6041 ظرفیت 10.000 میلی آمپر (قیمت زیر یک میلیون تومان)
  • پاوربانک مک دودو مدل MC-116 ظرفیت 10.000 آمپر (قیمت زیر 1.500.000 تومان)
  • پاوربانک مک دودو مدل MC-324 ظرفیت 10.000 آمپر (قیمت حدود یک میلیون تومان)
  • پاوربانک مک دودو مدل MC-325 ظرفیت 10.000 آمپر (قیمت حدود یک میلیون تومان)
  • پاوربانک مک دودو مدل MC-3911 ظرفیت 30.000 میلی آمپر (قیمت زیر دو میلیون تومان)
  • پاوربانک مک دودو مدل MC-4181 ظرفیت 10.000 آمپر (قیمت زیر یک میلیون تومان)
  • پاوربانک مک دودو مدل MC-4191 ظرفیت 10.000 آمپر (قیمت زیر 1.500.000 تومان)
  • پاوربانک مک دودو مدل MC-8471 ظرفیت 10.000 آمپر (قیمت زیر یک میلیون تومان)
  • پاوربانک مگ سیف مک دودو مدل MC-395 ظرفیت 5000 آمپر (قیمت زیر 1.500.000 تومان)
  • پاوربانک مگ سیف مک دودو مدل MC-705 ظرفیت 5000 میلی (قیمت زیر 1.500.000 تومان)
  • و …

مقاله پیشنهادی: 6 نکته مهم برای افزایش طول عمر پاوربانک

بهترین پاوربانک های مک دودو تخفیف 30 درصدی محصولات مک دودو

بهترین پاوربانک های مک دودو را از کجا بخریم؟

فروشگاه شایان جانبی یکی از نمایندگی های برند معتبر مک دودو در ایران است که در شهر تهران ، خیابان جمهوری ، حدفاصل خیابان ولیعصر و پل حافظ ، نبش کوچه رم ، پاساژ پردیس ، طبقه همکف پلاک 11 واقع شده است. ارسال از این فروشگاه به سرتاسر کشور انجام می شود و خرید به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است.

از آنجا که این فروشگاه واردکننده مستقیم این محصولات است فروش عمده نیز از این فروشگاه انجام می شود. کلیه محصولات این فروشگاه اعم از انواع کابل، هاب، پاوربانک ، شارژر، هولدر و … اصل و از برند مک دودو می باشند. یک بار خرید از این فروشگاه شما را مشتری همیشگی و دائمی محصولات این فروشگاه می کند.

کلام آخر

در این مقاله با 16 مدل از بهترین پاوربانک های مک دودو آشنا شدیم. برند مک دودو دارای محصولات متنوعی است که در این مقاله تنها به معرفی مختصر و اجمالی چند مدل از پاوربانک های آن پرداختیم. برای آشنایی بیشتر با محصولات مک دودو بهتر است به سایت فروشگاه شایان جانبی مراجعه کنید. چنانچه قصد خرید هر یک از پاوربانک های نام برده شده را دارید می توانید با فروشگاه شایان جانبی تماس بگیرید.

بهترین پاوربانک های مک دودو خرید عمده پاوربانک

فروشگاه شایان جانبی

اگر قصد خرید تجهیزات و لوازم جانبی موبایل ، کامپیوتر و یا برخی اکسسوریهای خودرو نظیر هولدر موبایل ، شارژر فندکی و … را دارید فروشگاه شایان جانبی انتخاب مناسبی برای شماست . خرید انواع محصولات از این فروشگاه به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر می باشد . کارشناسان این مجموعه آماده راهنمایی و ارائه مشاوره در مورد خرید محصولات مورد نیاز شما از این فروشگاه هستند . در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *