وبلاگ

وبلاگ شایان جانبی، در زمینه فروش کابل، شارژر، اکسسوری ماشین، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

پاور بانک چیست ؟

پاور بانک چیست فروشگاه شایان جانبی

فهرست مطالب

امروزه به دلیل وابستگی اغلب افراد به گوشی های هوشمند و استفاده از آن به مدت طولانی در مکان های مختلف لزوم استفاده از یک باتری شارژ کننده همواره وجود دارد . پاور بانک ها باتری هایی برای شارژ گوشی و تبلت و هر آنچه که دارای پورت USB اند هستند . در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که پاور بانک چیست و چه کاربردهایی دارد. پس با فروشگاه شایان جانبی عرضه کننده انواع پاوربانک ، کابل ، هاب ، اکسسوری خودرو و … همراه باشید .

پاور بانک چیست ؟

پاور بانک در واقع یک نوع باتری است که در مدار خاصی و با شارژ الکتریکی مشخصی فشرده شده است . پاور بانک به شما اجازه ذخیره انرژی الکتریکی و استفاده از این انرژی در مواقع لزوم نظیر شارژ موبایل و تبلت را می دهد. هر دستگاهی که دارای پورت یو اس بی باشد می تواند توسط پاور بانک شارژ شود .

مثلا پلیرهای MP3 ، اسپیکرهای پرتابل ، گوشی های هوشمند ، تبلت ها ، سیستم های GPS و … . البته خود پاور بانکها هم برای ذخیره انرژی نیاز به شارژ کردن دارند و باید یک تا چند ساعت بسته به نوع پاوربانک برای شارژ آنها زمان در نظر گرفت.

مقاله پیشنهادی : معرفی انواع شارژر موبایل 

پاور بانک چیست خرید پاور بانک ارزان

بهترین پاور بانک ها

برای پاسخ به این سوال که بهترین پاور بانک چیست باید گفت که اگر پاور بانک دارای چند فاکتور مهم باشد می تواند جزء بهترین ها قرار بگیرد . مثلا ظرفیت پاوربانک با میلی آمپر ساعت سنجیده می شود و شما متناسب با نیاز خود می توانید پاور بانک با ظرفیت مناسب را تهیه کنید . عامل دیگر شدت جریان است که در سرعت شارژ شدن تاثیر دارد . مورد بعدی نوع اتصالات است که درگاه ورودی و خروجی می تواند یو اس بی تایپ سی ، USB A ، میکرو یو اس بی و یا لایتنیگ باشد .

همچنین مدت زمان لازم برای شارژ شدن نکته مهمی در انتخاب پاور بانک محسوب می شود . از طرفی باید دقت کنید که پاور بانکی که تهیه می کنید ایمنی لازم را برای گوشی و تبلت شما داشته باشد و به آن صدمه نزند . پاور بانک های فیک و تقلبی و یا بی کیفیت موجود در بازار می توانند آسیب جدی به باتری موبایل و تبلت شما وارد کنند . ما به شما توصیه می کنیم برای تهیه پاور بانک با کیفیت از مرکزی معتبر نظیر فروشگاه تخصصی شایان جانبی اقدام کنید .

پاور بانک شیائومی 10000

پاور بانک شیائومی 10000 دو پورت خروجی یو اس بی دارد و از انواع پروتکلهای فست شارژ پشتیبانی می کند . این پاور بانک می تواند در سفر و یا محل کار شما بسیار سودمند باشد . پاور بانک شیائومی 10000 از سیستم شارژ هوشمند بهره می گیرد و همزمان می تواند دو دستگاه را همزمان شارژ نماید . ابعاد این محصول 15 در 7 سانتی متر است و بسیار سبک و کم جاست . برای خرید انواع پاور بانک می توانید با فروشگاه شایان جانبی تماس بگیرید .

پیشنهاد می کنیم مقاله شارژر فندکی چیست را مطالعه کنید . 

پاور بانک چیست پاوربانک با 30 درصد تخفیف

پاور بانک لیتو 20000

پاور بانک لیتو 20000 دارای توان 22.5 وات است و دارای فناوری حفاظت از آسیب افت جریان و ولتاژ است . دارای نشانگر LED بوده و ظرفیت اسمی آن 20000 است . این پاور بانک سه درگاه خروجی دارد و از فناوری شارژ سریع هم پشتیبانی می کند . ولتاژ خروجی 12 وات و ولتاژ ورودی 5 است . این پاور بانک با کلیه گوشی های همراه و تبلت سازگاری دارد . وزن آن تنها 400 گرم و جنس بدنه آن از پلاستیک است .

پاور بانک کوکو کلاسیک

این پاور بانک که ظرفیت 20000 میلی آمپر دارد میتواند نیاز شما را در طول سفر و یا در طول روز برآورده کند . پاور بانک کوکو کلاسیک (کو کلاسیک ) 2 پورت خروجی یو اس بی دارد که با قدرت 2.4 آمپر و پورتهای ورودی و همچنین یک درگاه Type C و یک درگاه میکرو قدرت 2 آمپر جهت شارژ خود پاور بانک دارد . کیفیت بدنه و ساخت این پاور بانک بسیار مناسب و دارای نشانگر مقدار شارژ و همچنین دکمه پاور می باشد .

بیشتر بخوانید : هاب چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پاور بانک چیست خرید پاور بانک از مرکز معتبر

پاور بانک تبلیغاتی

امروزه تبلیغات به وسیله کادوهای تبلیغاتی بسیار پرکاربرد است و در این کار از لوازمی استفاده می شود که دائما در معرض دید قرار دارد و مورد استفاده است . وسایلی نظیر پاور بانک که بسیار پرکاربرد نیز هست می تواند یک هدیه تبلیغاتی شیک و در عین حال کاربردی برای مدیران ، کارکنان و مشتریان یک مجموعه تجاری ، اداری و تولیدی باشد .

شما برای این کار می توانید از انواعی از پاور بانک با برندهای گوناگون بسته به بودجه خود استفاده کنید . روی بدنه پاور بانک لوگو و شعار تبلیغاتی شما چاپ می شود و در بسته بندی های شیک می تواند هدیه ای مناسب برای عزیزان ، شرکای تجاری ، مشتریان و کارمندان شما باشد .

بهترین مارک پاور بانک

در بازار انواعی از پاور بانک با برندهای گوناگون دیده می شود که حتی برخی از آنها فیک و بی کیفیت هستند . ولی ما در اینجا به شما چند برند معتبر و بهترین مارک های پاور بانک را معرفی می کنیم . برخی از بهترین پاوربانکها عبارتند از :

  • پاور بانک انکر (Anker Power Core)
  • پاور بانک Aukey 20000
  • پاور بانک RAVPower
  • پاور بانک Poweradd Pilot
  • پاور بانک Mcdodo
  • پاور بانک Belkin Pocket Power 5k
  • و …

سخن آخر

در این مقاله یاد گرفتیم که پاور بانک چیست و بهترین و انواع آن را شناختیم . مهمترین مسئله در خرید پاور بانک این است که ما متناسب با بودجه و نیاز خود اقدام به خرید نماییم . از طرفی باید خرید را از مرکزی معتبر انجام دهیم تا در صورت بروز مشکل بتوانیم از گارانتی محصول استفاده کنیم . توصیه می کنیم اکیدا از برندهای نامعتبر نسبت به تهیه پاور بانک اقدام نکنید چرا که علاوه بر پایمال شدن هزینه به گوشی ، تبلت و سایر لوازمی که با پاور بانک شارژ می کنید آسیب خواهید رساند .

فروشگاه شایان جانبی

فروشگاه شایان جانبی عرضه کننده انواع پاور بانک ، کابل ، هاب ، اکسسوری خودرو و … می باشد که عرضه کننده محصولات با کیفیت از برند معتبر مک دودو می باشد . چنانچه قصد خرید محصولات از این فروشگاه را دارید می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین نسبت به این کار اقدام کنید . مشاوران و کارشناسان مجموعه شایان جانبی بصورت 24 ساعته آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به شما جهت انتخاب درست محصول و خرید بهتر شما هستند. کافیست با شایان جانبی تماس بگیرید .

در اینستاگرام ما را دنبال کنید . 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *