وبلاگ

وبلاگ شایان جانبی، در زمینه فروش کابل، شارژر، اکسسوری ماشین، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

کابل تبدیل لایتنینگ به HDMI

کابل تبدیل لایتنینگ به HDMI فروشگاه شایان جانبی

فهرست مطالب

اگر از کاربران محصولات اپل هستید احتمالا موارد گوناگونی برای شما پیش آمده که بخواهید از روی آیفون یا آیپدتان تصاویری را به دیگران نشان بدهید و یا نمونه های کاری خودتان را به مشتریان عرضه کنید. برای این منظور شرکت اپل راه حل آسانی در اختیار شما گذاشته است. کابل تبدیل لایتنینگ به HDMI می تواند به شما کمک کند تا با دستگاه های هوشمند دیگر اتصال برقرار کنید.

با این کابل می توانید صوت ، ویدیو ، تصاویر و … را که در حافظه آیپد یا آیفون خود دارید به راحتی در نمایشگرهای بزرگتر نظیر تلویزیون به نمایش بگذارید. در این مقاله قصد داریم کابل تبدیل لایتنینگ به HDMI را به شما معرفی کنیم پس تا پایان مطلب با فروشگاه شایان جانبی عرضه کننده انواع لوازم جانبی موبایل همراه باشید.

کاربردهای کابل تبدیل لایتنینگ به HDMI

کابل تبدیل لایتنینگ به HDMI کاربردهای زیادی دارد که در اینجا به چند مورد آنها اشاره می کنیم:

وصل کردن محصولات اپل به انواع نمایشگرها

یکی از مهمترین کاربردهای کابل تبدیل لایتنینگ به HDMI اتصال محصولات اپل به انواع نمایشگرهاست. تصور کنید پس از یک مسافرت یا میهمانی قصد دارید به تماشای تصاویر و ویدیوهای گرفته شده در این مکانها بپردازید. به راحتی می توانید با کمک کابل تبدیل لایتنینگ به HDMI بین گوشی اپل خود و تلویزیون ارتباط برقرار کنید و تصاویر و ویدیوها را با کیفیتی بالاتر و با نمایشگری به بزرگی تلویزیون تماشا کنید.

مطلب مرتبط : خرید و قیمت کابل لایتنینگ 

کابل تبدیل لایتنینگ به HDMI خرید کابل لایتنینگ

تماشای فیلم و سریال

از دیگر کاربردهای کابل تبدیل لایتنینگ به HDMI برای تماشای فیلم و سریال است. اگر در گوشی خود اپلیکیشن های پخش فیلم و سریال دارید به جای اینکه در صفحه نمایش کوچک گوشی به تماشای آن بپردازید می توانید آن را به تلویزیون خود منتقل کرده و از تماشای فیلم و سریال در تلویزیون لذت بیشتری ببرید.

متصل شدن به پروژکتور جهت ارائه کنفرانس ها

یکی از کاربردهای جالب کابل تبدیل لایتنینگ به HDMI این است که می توان به وسیله آن گوشی را به ویدیو پرژکتور متصل نمود. این برای اساتید و یا دانشجویانی که قصد ارائه کنفرانس دارند مزیت بزرگی محسوب می شود. با این کار می توان به راحتی فایلها و اسلایدهایی که به صورت پاورپوینت یا دیگر فرمت ها هستند را روی پرده به نمایش درآورد.

لذت بردن از هیجان بازی های موبایلی در نمایشگرهای بزرگتر

کاربرد دیگر کابل تبدیل لایتنینگ به HDMI مختص گیمرهاست. اگر اهل بازیهای ویدیویی با گوشی موبایل هستید می توانید با این کابل از طریق تلویزیون که صفحه نمایش بزرگتری است به بازی بپردازید. در این حالت گوشی آیفون شما حکم دسته یا کنترلر بازی را ایفا می کند و صفحه تلویزیون هم نمایشگر شما خواهد بود. در این صورت دیگر اعضای خانواده یا دوستان هم می توانند از تماشای بازی شما لذت ببرند و هیجان بازی را با شما شریک شوند.

کابل تبدیل لایتنینگ به HDMI قیمت کابل لایتنینگ به اچ دی ام آی

نکات مهم برای خرید کابل تبدیل لایتنینگ به HDMI

  • از مهمترین نکات این است که نسبت به خرید کابل اصل و با کیفیت اقدام کنید چرا که کیفیت نمایشگرهای آیپد و آیفون بسیار بالاست و اگر کابل کیفیت خوبی نداشته باشد کیفیت تصاویر و ویدیوها در حد مطلوب نخواهد بود.
  • برخی نمایشگرها از قبیل مانیتور و تلویزیون با این نوع از کابل سازگار نیستند پس قبل از خرید نمایشگرهای خود را چک کنید تا مطمئن شوید قابلیت نصب این کابل روی آن امکان پذیر است.
  • کابل تبدیل لایتنینگ به HDMI را از مراکز و فروشگاههای معتبر تهیه کنید تا از اصالت کالای خریداری شده مطمئن شوید. فروشگاه شایان جانبی یکی از فروشگاههای معتبر در شهر تهران است که فروش به صورت حضوری و آنلاین دارد. کلیه محصولات این فروشگاه اورجینال و از برند معتبر مک دودو هستند. برای مشاهده انواع کابل لایتنینگ در این فروشگاه کلیک کنید.

کلام آخر

در این مقاله با کابل تبدیل لایتنینگ به HDMI و همچنین کاربردها و نکات خرید این محصول آشنا شدیم. اگر از محصولات شرکت اپل نظیر گوشی های موبایل آیفون و آیپد استفاده می کنید و قصد خرید این نوع کابل را دارید می توانید با فروشگاه شایان جانبی تماس بگیرید. این فروشگاه علاوه بر انواع کابل ، عرضه کننده انواع پاوربانک ، شارژر ، هولدر موبایل ، هاب و … می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات به فروشگاه سایت سری بزنید.

کابل تبدیل لایتنینگ به HDMI فروش با تخفیف ویژه

فروشگاه شایان جانبی

اگر قصد خرید تجهیزات و لوازم جانبی موبایل ، کامپیوتر و یا برخی اکسسوریهای خودرو نظیر هولدر موبایل ، شارژر فندکی و … را دارید فروشگاه شایان جانبی انتخاب مناسبی برای شماست . خرید انواع محصولات از این فروشگاه به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر می باشد . کارشناسان این مجموعه آماده راهنمایی و ارائه مشاوره در مورد خرید محصولات مورد نیاز شما از این فروشگاه هستند . در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *