وبلاگ

وبلاگ شایان جانبی، در زمینه فروش کابل، شارژر، اکسسوری ماشین، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

کابل OTG چیست ؟

کابل OTG چیست فروشگاه شایان جانبی

فهرست مطالب

کابل OTG چیست؟ کلمه OTG مخفف On The Go است که به کابل یا قطعه ای گفته می شود که با اتصال به پورت میکرو USB یا Type C گوشی شما، امکان متصل شدن انواع موس ، فلش مموری و کیبورد را از طریق پورت USB فراهم می نماید . در این مقاله قصد داریم بیشتر با مقوله کابل OTG چیست آشنا شویم . فروشگاه شایان جانبی عرضه کننده انواع کابل و رابط OTG با کیفیت شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

کاربردهای کابل OTG چیست؟

کابل OTG کاربردهای زیادی دارد که در اینجا به آنها اشاره می کنیم :

اتصال هارد اکسترنال و فلش به گوشی : بیشترین استفاده از کابل او تی جی اتصال فلش مموری و هارد اکسترنال است . شما با اتصال این کابل می توانید در چند ثانیه به اطلاعات درون هارد یا فلش دسترسی پیدا کنید .

اتصال دسته بازی بازیهای ویدیویی : اگر با کامپیوتر اقدام به انجام بازی های کامپیوتری می کنید دانگل او تی جی می تواند موجب اتصال کنترلرهای شما شود .

اتصال کیبورد و موس به گوشی : مبدلهای او تی جی می توانند کیبورد و موس را به گوشی متصل نمایند. تنها ایرادی که می توان گرفت اینست که در صورت اتصال OTG به گوشی فقط یک درگاه USB خواهید داشت پس برای استفاده از موس و کیبورد باید از نوع بی سیم آن ها استفاده کنید .

اتصال پرینتر و چاپ از گوشی : حتی چاپگرها هم با استفاده از کابل OTG می توانند به گوشی شما متصل شوند و کار چاپ عکس های موجود در گوشی شما را انجام دهند .

اتصال دوربین DSLR به گوشی هوشمند : گوشی اندروید با کابل OTG می تواند به دوربین DSLR متصل شود و آن را به صفحه نمایش بزرگ تبدیل کند .

پیشنهاد می کنیم مقاله معرفی انواع شارژر موبایل را مطالعه کنید. 

کابل OTG چیست خرید رابط او تی جی

آیا گوشی من از OTG پشتیبانی می کند؟

روی جعبه گوشی و تبلت ها ممکن است لوگوی USB OTG را دیده باشید . اگر این لوگو روی جعبه باشد یعنی گوشی و تبلت شما از او تی جی پشتیبانی می نماید . اگر گوشی شما از او تی جی پشتیبانی می کند شما با یک کابل OTG که یک سر آن پورت میکرو یو اس بی و سر دیگر آن پورت یو اس بی ماوس ، فلش مموری و کیبورد است می توانید استفاده کنید .

قیمت کابل OTG چیست ؟

رابط OTG در انواعی از مدلها تولید می شود و توسط برندهای مختلفی به بازار عرضه می شود . مثلا قیمت رابط او تی جی در برند مک دو دو بین 120 تا 250 هزار تومان متغیر است . برای اطلاع از قیمت دقیق کابل و رابط او تی جی بهتر است به سایت شایان جانبی سری بزنید و یا با این مجموعه تماس بگیرید . همه کابلها و رابط های OTG در این فروشگاه از برند معروف و معتبر Mcdodo می باشد .

مقاله پیشنهادی : عوامل موثر بر قیمت کابل HDMI

کابل OTG چیست قیمت کابل OTG

خرید کابل OTG

اگر قصد خرید کابل و رابط OTG را دارید می توانید با فروشگاه شایان جانبی تماس بگیرید . انواعی از کابل او تی جی در این فروشگاه موجود می باشد و علاوه بر آن انواع کابل ، هاب ، پاوربانک ، پایه نگهدارنده ، اکسسوری خودرو و … نیز در این فروشگاه ارائه شده است .

کلام آخر

لوازم و تجهیزات جانبی نظیر کابل OTG اگر با کیفیت و مرغوب نباشند موجب اختلال در ارسال دیتا و داده ها می شوند . خرید از یک فروشگاه معتبر می تواند مشکلات شما را در این زمینه کاهش دهد . فروشگاه شایان جانبی عرضه کننده عمده لوازم و تجهیزات جانبی کامپیوتر ، گوشی و خودرو در خدمت شما عزیزان می باشد.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله هاب چیست و چه کاربردهایی دارد؟ را از دست ندهید . 

کابل OTG چیست تخفیف 30 درصدی کابل او تی جی

فروشگاه شایان جانبی

فروشگاه شایان جانبی عرضه کننده عمده و جزئی انواع شارژر ، هاب ، کابل ، پاوربانک ، کابل HDMI ، پایه نگهدارنده ، اکسسوری خودرو و … با سالها سابقه در این زمینه آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشد . خرید به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است . در اینستاگرام با شایان جانبی همراه باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *