وبلاگ

وبلاگ شایان جانبی، در زمینه فروش کابل، شارژر، اکسسوری ماشین، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

شارژر فندکی چیست؟

شارژر فندکی چیست؟

فهرست مطالب

آیا می دانید شارژر فندکی چیست؟ شارژر فندکی نوعی دستگاه کوچک و کاربردی است که داخل فندکی اتومبیل جای می گیرد و بر روی آن چند پورت خروجی نظیر USB A و Type C وجود دارد تا شما بتوانید گوشی موبایل ، تبلت و یا لپ تاپ خود را شارژ کنید . اما امروزه نسل جدیدی از شارژرهای فندکی در بازار موجود شده که برای شارژ کردن سریع تولید شده اند.

شارژر فندکی فست شارژ می تواند در مدت زمان کوتاهی گوشی ، تبلت و لپ تاپ شما را شارژ کند تا در سفرها هم بتوانید به راحتی از آنها استفاده کنید . در این مقاله قصد داریم به موضوع شارژر فندکی چیست بپردازیم. فروشگاه شایان جانبی عرضه کننده انواع کابل ، هاب ، اکسسوری خودرو ، پاوربانک و … شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند .

شارژر فندکی چیست ؟

برای بسیاری از ما اتفاق افتاده که در خودرو باشیم و شارژ گوشی یا تبلت تمام شود و دسترسی برای شارژ کردن آن نداشته باشیم . در برخی مواقع این موضوع بسیار حیاتی است و برای جلوگیری از این مورد انواع پاوربانک و شارژر فندکی خودرو تولید شده اند. شارژر فندکی به وسیله برقی که از کارکردن موتور خودرو تولید می شود می تواند گوشی و تبلت شما را شارژ کند .

اگر در روز ساعات زیادی را در خودرو سپری می کنید بهتر است این محصول را خریداری نمایید تا در صورت لزوم بتوانید از آن استفاده کنید . فروشگاه شایان جانبی عرضه کننده انواع لوازم و تجهیزات جانبی موبایل می باشد . می توانید این محصول را با کیفیت و ضمانت از این مرکز خریداری نمایید .

مطالعه این مقاله پیشنهاد می شود : راهنمای خرید هولدر موبایل 

شارژر فندکی چیست؟

تفاوت شارژر فندکی فست شارژ با نوع معمولی شارژر فندکی چیست؟

  • سرعت شارژ موبایل و تبلت با شارژر فست شارژ به مراتب بیشتر از شارژر معمولی است.
  • قیمت شارژر فندکی معمولی از فست شارژ کمتر است .
  • عمر و دوام باتری در فست شارژها کمتر از شارژر معمولی است .
  • شارژ سریع موجب ایجاد دمای بیشتر می شود و گوشی معمولا داغ می کند .
  • همه گوشیها و تبلت ها خصوصا مدلهای قدیمی تر از فناوری شارژ سریع نمی توانند پشتیبانی نمایند .

مزایای شارژر فندکی چیست؟

  • صرفه جویی در زمان مسلما بزرگترین مزیت شارژر فندکی خصوصا نوع فست شارژ آن محسوب می شود . در مواقعی که در خودرو هستید و عجله دارید تا گوشی ، تبلت و یا لپ تاپ خود را شارژ کنید می توانید از این نوع فندکی استفاده کنید .
  • عدم نیاز به نگرانی از اتمام شارژ باتری گوشی ، لپ تاپ یا تبلت چرا که با شارژر فندکی می توان به شارژ مجدد پرداخت .
  • قیمت شارژ های فندکی در مقایسه با محصولاتی نظیر پاوربانک ها خیلی بصرفه تر هستند . در کل شارژر فندکی قیمت چندانی در بازار ندارند. البته سعی کنید از برندهای معروف نسبت به تهیه شارژر فندکی اقدام کنید .

مقاله پیشنهادی : هاب چیست و چه کاربردهایی دارد؟

شارژر فندکی چیست شارژر فندکی فست شارژر

آیا استفاده از شارژر فندکی به باتری گوشی و خودرو آسیب می رساند؟

برای پاسخ به این سوال باید به این موارد دقت کنیم :

اول اینکه به نوع خودرو بستگی دارد . مثلا برخی خودروها در قسمت فندکی خود ولتاژ و جریان متغیر دارند و این مقدار کم و زیاد می شود . اگر جریان ورودی کم یا زیاد شود می تواند به زودی به باتری گوشی شما آسیب برساند . این مشکل در خودروهای قدیمی تر بیشتر رایج بود که در خودروهای جدید این مشکل حل شده است پس نیازی به نگرانی نیست .

دوم اینکه نوع شارژر فندکی چیست ؟ بعضی شارژرهای فندکی فیک و بی کیفیت هستند و بزودی به باتری گوشی شما آسیب می رسانند زیرا ولتاژ و جریان ثابتی را تولید نمی کنند . اگر شارژر فندکی شما اصل و از برند معتبری باشد این مشکل را نخواهید داشت .

سوم اینکه به مدل گوشی و نوع باتری گوشی شما بستگی دارد . گوشیهای قدیمی تر خیلی سریع با نوسانات برق دچار آسیب می شدند در صورتی که باتری های نسل های جدید مقاومت بالایی در برابر نوسانات دارند . مثلا باتری گوشی های آیفون و گوشیهای پرچم دار سامسونگ مقاومت خیلی خوبی در برابر نوسان جریان و ولتاژ از خود نشان می دهند .

چهارم اینکه به نوع کابل شما بستگی دارد . کابلی که بی کیفیت باشد اجازه عبور ولتاژ و جریان درست را به باتری نمی دهد و موجب آسیب به باتری میشود . اگر قصد خرید کابل ، شارژر فندکی ، باتری گوشی و … را از مرکزی معتبر دارید ما به شما فروشگاه شایان جانبی را معرفی می کنیم .

کلام آخر

در این مقاله با موضوع شارژر فندکی چیست آشنا شدیم و مزایای آن را برشمردیم . اگر قصد خرید انواع شارژر فندکی ، پاوربانک ، انواع کابل ، هاب ، اکسسوری خودرو و … را دارید با فروشگاه شایان جانبی تماس بگیرید . کلیه محصولات این فروشگاه اصل و اورجینال بوده و ضمانت و گارانتی دارند .

پیشنهاد می کنیم مقاله معرفی انواع شارژر موبایل را مطالعه کنید. 

شارژر فندکی چیست؟

فروشگاه شایان جانبی

اگر قصد خرید تجهیزات و لوازم جانبی موبایل را دارید و یا برخی اکسسوریهای خودرو نظیر هولدر موبایل ، شارژر فندکی و … را دارید فروشگاه شایان جانبی انتخاب مناسبی برای شماست . خرید انواع محصولات از این فروشگاه به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر می باشد . کارشناسان این مجموعه آماده راهنمایی و ارائه مشاوره در مورد خرید محصولات مورد نیاز شما از این فروشگاه هستند . در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *