وبلاگ

وبلاگ شایان جانبی، در زمینه فروش کابل، شارژر، اکسسوری ماشین، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

راهنمای خرید شارژر دیواری

خرید شارژر دیواری فروشگاه شایان جانبی

فهرست مطالب

راهنمای خرید شارژر دیواری : شارژر برای کاربران موبایل بسیار ضروری و کاربردی است . اغلب افراد ساعات زیادی از روز را به استفاده از گوشی موبایل مشغول هستند و بالطبع شارژ کردن گوشی یکی از دغدغه های آنهاست. یکی از انواع پرکاربرد شارژر موبایل شارژر دیواری می باشد . از آنجا که شارژرها دائما استفاده می شوند بعد از چند سال کیفیت و کارایی خود را از دست می دهند و شما را مجبور به خرید شارژر جدید می کنند .

اگر قصد خرید شارژر دیواری دارید مطالعه این مقاله را از دست ندهید . فروشگاه شایان جانبی عرضه کننده انواع لوازم جانبی موبایل از قبیل انواع شارژر ، انواع کابل ، هاب ، پاوربانک و … شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند .

ویژگی های شارژر دیواری

شارژرهای دیواری دارای یک پورت USB و خروجی می باشد که کابلی از نوع میکرو یو اس بی همراه دارد . این پورت یو اس بی شدت جریانی معادل یک آمپر دارد . این مقدار مناسب شارژ کردن انواع گوشی هوشمند و تبلت است . شارژرهای دیواری دو شاخه ای دارند که با پریزهای برق در ایران همخوانی و سازگاری دارند .

شارژرهای دیواری مستقیما به برق متصل می شوند و مزیت آنها کارایی بالای آنها و سرعت شارژ آنهاست . اغلب شارژرهای دیواری می توانند به شارژر موبایل یو اس بی تبدیل شوند به این ترتیب که کابل به پورت یو اس بی که به یک فیش شارژ متصل است وصل می شود .

پیشنهاد می کنیم مقاله معرفی انواع شارژر موبایل را مطالعه کنید. 

خرید شارژر دیواری قیمت شارژر دیواری

انواع شارژر دیواری

بعضی شارژرها می توانند چند دستگاه را بصورت همزمان شارژ کنند . پس اگر با همزمان با چند گوشی همراه ، تبلت و … کار می کنید بهتر است از این شارژرها تهیه کنید . بعضی دیگر از شارژرها بی سیم هستند که کار با آنها بسیار آسان و راحت است . در این حالت شما گوشی خود را روی پایه شارژر می گذارید و عمل شارژ انجام می شود . در اینجا با چند نوع از انواع شارژر دیواری آشنا می شویم :

شارژر یو اس بی

بیشترین کاربرد و استفاده را شارژرهای USB دیواری دارند . این شارژرها به یک یا چند درگاه USB –C یا USB-A مجهزند که کابلها به این درگاهها متصل می گردند. دستگاههایی مانند گوشی های موبایل ، دوربین ها ، تبلت ها ، هندزفری ها و … با این کابلها و آداپتورها شارژ می گردند .

آداپتورهای AC

این نوع از شارژرها ولتاژ AC را بصورت مستقیم از پریز گرفته و آنرا به DC تبدیل میکنند . این ولتاژ جهت شارژ دستگاههایی نظیر کنسولهای بازی ، لپ تاپ ها و سایر دستگاهها که به ولتاژ بالاتر نیاز دارند به کار می رود .

فست شارژرها

همانطور که از نام این شارژرها پیداست توانایی شارژ گوشی شما را با سرعت بیشتری دارند .

شارژرهای بی سیم

این شارژرها جدیدترین نسل از شارژرها می باشند که استفاده از آنها نیز بسیار راحت و آسان است . تنها دستگاههایی که مجهز به این فناوری باشند می توانند با شارژرهای وایرلس یا بی سیم شارژ شوند . قیمت این شارژرها هم از شارژرهای دیگر بیشتر است .

مقاله پیشنهادی : عوامل موثر بر قیمت کابل HDMI

خرید شارژر دیواری ارزانترین شارژر دیواری

نکات مهم خرید شارژر دیواری

  • در هنگام خرید شارژر دقت کنید که شارژر را برای محل کار و منزل می خواهید یا برای اتومبیل و مسافرت . چرا که هر یک از این شارژرها خصوصیات خودشان را دارند.
  • در وقت خرید شارژر دیواری به قیمت آن توجه کنید . قیمت شارژرها متنوع هستند و باید براساس بودجه و نیاز خود نسبت به تهیه آنها اقدام کنید .
  • در هنگام خرید شارژر دیواری به اصل بودن یا فیک بودن آن توجه کنید . حتی الامکان سعی کنید تا از مراکز و فروشگاههای معتبر نسبت به خرید شارژر دیواری اقدام کنید . پیشنهاد ما به شما فروشگاه شایان جانبی است که عرضه کننده انواع لوازم جانبی موبایل با برندهای معتبر و اصل می باشد .

کلام آخر

در این مقاله با نکاتی که در وقت خرید شارژر دیواری باید بدانیم آشنا شدیم . چنانچه قصد خرید شارژر دیواری و یا هر نوع از انواع شارژر که در این مقاله ذکر شد را دارید می توانید با فروشگاه شایان جانبی تماس بگیرید . شایان جانبی عرضه کننده انواع شارژر از برندهای معتبر است که همه محصولات دارای گارانتی اصالت کالا هستند.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله هاب چیست و چه کاربردهایی دارد؟ را از دست ندهید . 

خرید شارژر دیواری بهترین مرکز فروش شارژر دیواری

فروشگاه شایان جانبی

اگر قصد خرید تجهیزات و لوازم جانبی موبایل ، کامپیوتر و یا برخی اکسسوریهای خودرو نظیر هولدر موبایل ، شارژر فندکی و … را دارید فروشگاه شایان جانبی انتخاب مناسبی برای شماست . خرید انواع محصولات از این فروشگاه به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر می باشد . کارشناسان این مجموعه آماده راهنمایی و ارائه مشاوره در مورد خرید محصولات مورد نیاز شما از این فروشگاه هستند . در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *