وبلاگ

وبلاگ شایان جانبی، در زمینه فروش کابل، شارژر، اکسسوری ماشین، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

انواع پایه نگهدارنده موبایل کدامند؟

انواع پایه نگهدارنده موبایل کدامند؟

فهرست مطالب

با گسترش روز افزون استفاده از گوشی های همراه در منازل، محل کار، اتومبیل و … تجهیزات جانبی نظیر انواع پایه نگهدارنده موبایل نیز متولد و وارد بازار شد. گوشی های موبایل برای این طراحی شده اند که در دست قرار گیرند و به همین دلیل پایه ای برای نگهداری ندارند. از این رو انواع پایه نگهدارنده موبایل می توانند گوشی همراه را به صورت افقی یا عمودی برای تماشای ویدیو ، ویدیو کال ، فیلمبرداری و … نگهدارند.

در این مقاله قصد داریم با انواع پایه نگهدارنده موبایل بیشتر آشنا شویم. فروشگاه شایان جانبی عرضه کننده انواع تجهیزات جانبی موبایل از جمله انواع کابل ، شارژر ، هاب ، پاوربانک ، پایه نگهدارنده و اکسسوری خودرو شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند .

انواع پایه نگهدارنده موبایل

همانطور که در بالا به آن اشاره شد پایه نگهدارنده گوشی همراه انواع گوناگونی دارد که در اینجا با چند مورد از آنها آشنا می شویم :

پایه نگهدارنده موبایل رومیزی

بسیاری از افراد در منزل یا محل کار خود با گوشی همراه کار می کنند. برای نگهداشتن گوشی همراه روی میز و سر نخوردن آن بهترین وسیله پایه نگهدارنده موبایل رومیزی است. شما می توانید تبلت یا موبایل خود را بصورت عمودی و افقی روی این پایه قرار داده و به راحتی به انجام کارهای خود با گوشی یا تبلت بپردازید. انواع پایه نگهدارنده موبایل چه رومیزی و چه انواع دیگر قیمت چندانی ندارند ولی می توانند بسیار کاربردی باشند و کار شما را راحت کنند.

مقاله پیشنهادی : معرفی انواع شارژر موبایل 

انواع پایه نگهدارنده موبایل کدامند؟

پایه نگهدارنده موبایل برای ماشین

افراد در شهرهای بزرگ ساعات زیادی از روز را مجبورند در اتومبیل های خود سر کنند و برای انجام امور روزانه خود و یا رفت و برگشت از محل کار و تحصیل در ترافیک های سنگین و کلافه کننده گرفتار می شوند. اکنون که گوشی های هوشمند در دسترس همگان است بسیار افراد برخی امور را با استفاده از گوشی همراه در اتومبیل انجام می دهند.

گوش دادن به موسیقی ، تماشای ویدیو، مسیریابی، چک کردن ایمیل ها و سر زدن به شبکه های اجتماعی و … فعالیت هایی است که افراد در اتومبیل خود انجام می دهند. برای نگهداشتن گوشی به صورت افقی یا عمودی روی داشبورد بهترین وسیله پایه نگهدارنده گوشی مخصوص اتومبیل است. این پایه های نگهدارنده در شکل و شمایل گوناگون در بازار موجودند که شما می توانید متناسب با سلیقه و نیاز خود نسبت به خرید آنها اقدام کنید.

پایه نگهدارنده موبایل در خانه

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دائما گوشی خود را در خانه گم می کنید و باید با تماس از طریق گوشی دیگر اقدام به پیدا کردن موبایل خود در گوشه و کنار منزل کنید به شما پیشنهاد می کنیم پایه نگهدارنده موبایل در خانه داشته باشید. شما از این طریق عادت می کنید که گوشی خود را روی پایه بگذارید و هر زمان که نیاز به آن داشتید موبایل در دسترس شما خواهد بود . همچنین برای عکس برداری و فیلمبرداری و تماشای فیلم هم می توانید از این پایه نگهدارنده موبایل استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین پاوربانک وایرلس 2023 را مطالعه نمایید . 

انواع پایه نگهدارنده موبایل هولدر موبایل ماشین

پایه نگهدارنده موبایل برای فیلمبرداری

بسیاری از افراد که در شبکه های اجتماعی فعال هستند برای ضبط فیلم نیاز به پایه نگهدارنده دارند. اگر به عکاسی و فیلمبرداری با گوشی موبایل علاقمند هستید ولی نمی خواهید هزینه زیادی بابت خرید پایه دوربین بپردازید بهترین گزینه برای شما استفاده از پایه نگهدارنده موبایل است.

مزایای پایه نگهدارنده موبایل

فارغ از اینکه کدام نوع از پایه نگهدارنده را برای گوشی خود تهیه می کنید همه انواع پایه نگهدارنده موبایل دارای مزایای نسبتا مشابهی هستند که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می کنیم :

  • نگهداری گوشی موبایل به صورت افقی و عمودی و قابلیت تنظیم ارتفاع
  • جلوگیری از سقوط گوشی از روی میز و داشبورد اتومبیل به دلیل وجود چنگک های محکم و کشویی
  • امکان استفاده از گوشی موبایل در اتومبیل بعنوان مانیتور در خودروهای فاقد مانیتور
  • امکان ضبط تصویر یا برقراری تماس تصویری برای مدت طولانی و بدون ایجاد لرزش در موقعیت گوشی
  • استفاده از پایه نگهدارنده گوشی موبایل به جای پایه دوربین برای عکسبرداری و فیلمبرداری
  • قیمت مقرون به صرفه و ارزان
  • تنوع در طرح و رنگ و اندازه
  • متناسب با هر نوع گوشی و تبلت با هر اندازه و ضخامت
  • و …
بیشتر بخوانید : کابل اچ دی ام آی چیست ؟
انواع پایه نگهدارنده موبایل کدامند؟

خرید انواع پایه نگهدارنده موبایل از فروشگاه شایان جانبی

فروشگاه شایان جانبی یک فروشگاه آنلاین عرضه محصولات جانبی موبایل و کامپیوتر می باشد. در این فروشگاه انواع کابل از قبیل اچ دی ام آی ، آی یو ایکس ، لایتینگ ، یو اس بی ، انواع شارژر رومیزی ، وایرلس ، دیواری ، انواع پاوربانک ، انواع هاب ، انواع پایه نگهدارنده موبایل ، انواع اکسسوری خودرو و … قابل عرضه است. اگر قصد خرید انواع پایه نگهدارنده موبایل را دارید با کارشناسان ما در شایان جانبی تماس بگیرید . می توانید برای تماشای محصولات ما سری به سایت بزنید. مطمئن باشید که قیمت های سایت فروشگاهی شایان جانبی در مقایسه با همکاران بسیار منصفانه است.

فروشگاه شایان جانبی

اگر قصد خرید تجهیزات و لوازم جانبی موبایل ، کامپیوتر و یا برخی اکسسوریهای خودرو نظیر هولدر موبایل ، شارژر فندکی و … را دارید فروشگاه شایان جانبی انتخاب مناسبی برای شماست . خرید انواع محصولات از این فروشگاه به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر می باشد . کارشناسان این مجموعه آماده راهنمایی و ارائه مشاوره در مورد خرید محصولات مورد نیاز شما از این فروشگاه هستند . در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *