وبلاگ

وبلاگ شایان جانبی، در زمینه فروش کابل، شارژر، اکسسوری ماشین، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

معرفی انواع شارژر موبایل

انواع شارژر موبایل فروشگاه شایان جانبی

فهرست مطالب

امروزه با افزایش روز افزون استفاده از موبایل و فضای مجازی نیاز به انواع شارژر بیش از پیش احساس می شود. استفاده مدام از گوشی همراه موجب کاهش شارژ باتری شده و برای شارژ مجدد آن باید از انواع شارژر موبایل استفاده نمود. در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع شارژر موبایل بپردازیم . فروشگاه شایان جانبی عرضه کننده انواع شارژر موبایل ، کابل ، هاب ، اکسسوری خودرو و … شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند .

انواع شارژر موبایل

شارژرهای موبایل انواع مختلفی دارند که در این قسمت به معرفی چند نمونه از آنها می پردازیم. چنانچه خواستار خرید انواع شارژر موبایل هستید می توانید با فروشگاه شایان جانبی تماس بگیرید.

شارژر وایرلس

از آنجا که گوشی های هوشمند مصرف باتری زیادی دارند و نهایتا تا 5 ساعت استفاده شارژر آنها خالی میشود. شارژرهای کابلی نیز اگر به درستی نگهداری نشوند دچار قطعی در قسمتی از کابل می شوند که آنها را تقریبا بلااستفاده می کند. شارژر بی سیم یا وایرلس یک جایگزین مناسب برای شارژرهای کابلی هستند که مشکل قطعی سیم را ندارند .

این نوع شارژر با شارژ القایی انواع گوشی هوشمند، تبلت و پخش کننده های mp3 را شارژ می نماید . تنها ایرادی که به این نوع شارژر وارد است این است که نسبت به شارژر کابلی کندتر باتری را شارژ می کند که این عیب در مدلهای پیشرفته تر و در سالهای آینده به کلی رفع خواهد شد .

مقاله پیشنهادی : راهنمای خرید شارژر دیواری 

انواع شارژر موبایل شارژر وایرلس

شارژر دیواری

شارژرهای دیواری از پرکابردترین انواع شارژر موبایل هستند . این شارژرها انواع سوکت برای انواع گوشیها را دارند و چند پورت دارند که می تواند به صورت همزمان چندین گوشی را شارژ کند. شارژر دیواری قابل حمل و دارای ابعاد کوچکی است و بعضی از انواع آنها دارای خروجی type-C نیز هستند . این نوع شارژر دارای محافظ برق گرفتگی هم هست که علاوه بر این از دستگاه نیز محافظت می کند .

شارژر رومیزی

شارژرهای رومیزی از نوع بی سیم هستند و روی میز قرار می گیرند. خصوصا برای میزهایی که از پریز برق دور هستند بسیار مناسب است . همچنین این نوع شارژر را می توان با خود به هر مکانی حتی مسافرت برد. زمانی که شما در حین استفاده از گوشی نیاز به شارژ کردن آن دارید استفاده از این نوع شارژر به شما توصیه می شود.

شارژر فندکی

این نوع شارژرها را بیشتر در خودروها می بینیم زیرا این نوع شارژر به فندکی 12 ولتی ماشین وصل می گردد و توان شاررژ گوشی و پخش کننده mp3 را دارد . اما این نوع شارژر برای استفاده همیشگی خوب نیست و تنها در مواقع ضروری بهتر است از آن استفاده شود . قیمت این نوع شارژر نسبت به سایر شارژرها ارزانتر است.

پیشنهاد می کنیم مقاله شارژر وایرلس چیست؟ را مطالعه کنید. 

انواع شارژر موبایل شارژر فندکی

پاور بانک

پاوربانکها در اشکال و اندازه های گوناگون در بازار موجود می باشند و برای شارژ گوشی خصوصا در مواقعی که دسترسی به پریز برق امکان پذیر نیست بسیار کاربردی است. پاور بانکها قابل حمل و سبک و کم جا هستند و حتی در داخل کیف دستی و یا دست قابل حمل هستند . پاوربانکها توسط برق شهری شارژ می شوند و بسته به مدلی که دارند تا چندین ساعت می توانند گوشی شما را شارژ نگهدارند .

خرید انواع شارژر موبایل از فروشگاه شایان جانبی

اگر قصد خرید انواعی از شارژر موبایل از جمله شارژر وایرلس ، فست شارژ ، پاور بانک ، شارژر تایپ C ، لایتنینگ ، شارژر سوزنی ، میکرو یو اس بی ، انواع شارژر اپل ، شارژر سامسونگ ، شارژر شیائومی و … را دارید می توانید با فروشگاه شایان جانبی عرضه کننده انواع شارژر ، کابل ، هاب ، اکسسوری خودرو و … تماس بگیرید . خرید به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است .

در اینستاگرام ما را فالو کنید .