وبلاگ

وبلاگ شایان جانبی، در زمینه فروش کابل، شارژر، اکسسوری ماشین، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

بهترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل

بهترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل

فهرست مطالب

بهترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل : در دنیای ارتباطات امروز استفاده از گوشی موبایل به یکی از واجبات زندگی تبدیل شده که زندگی بدون آن دور از ذهن و سخت به نظر می رسد. استفاده از لوازم جانبی برای موبایل کمک می کند تا بتوانیم استفاده های مفیدتری از این وسیله کاربردی داشته باشیم. خرید لوازم جانبی موبایل از یک فروشگاه معتبر می تواند برای ما صرفه جویی به دنبال داشته باشد چرا که خرید اقلام فیک و بی کیفیت ما را وادار به هزینه کردن مجدد خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل آشنا کنیم پس تا پایان با ما همراه باشید .

بهترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل چه ویژگی هایی دارد؟

یک فروشگاه لوازم جانبی موبایل باید کلیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز اعم از انواع کابل ، انواع شارژر، انواع پاوربانک ، انواع هولدر و نگهدارنده موبایل ، انواع اکسسوری های مربوط به موبایل و خودرو و … را دارا باشد. اجناس موجود در فروشگاه باید دارای کیفیت و استانداردهای لازم بوده و همگی اصل و اورجینال باشند. لوازم جانبی باید از برندهای معتبر و روز دنیا باشند و امکان استفاده از گارانتی آنها وجود داشته باشد.

پاسخگویی کارکنان و کارشناسان فروش فروشگاه باید به وقت و با حوصله و صبر انجام گیرد. فروش به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر باشد و ارسال به سرتاسر کشور انجام گردد. در نهایت باید گفت قیمت کالاها و اجناس ارائه شده در بهترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل باید منصفانه و با رعایت حقوق مصرف کنندگان باشد.

در اینجا اعلام می کنیم که فروشگاه شایان جانبی کلیه ویژگی های بهترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل را دارا می باشد و یک بار خرید از این فروشگاه شما را برای همیشه مشتری ما خواهد کرد.

مقاله پیشنهادی : انواع پایه نگهدارنده موبایل کدامند؟

بهترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل

محصولات فروشگاه لوازم جانبی موبایل

  • انواع شارژر شامل : شارژر دیواری ، شارژر بی سیم ، شارژر GaN ، شارژر رومیزی ، شارژر وایرلس ، شارژر وایرلس ساعت
  • انواع کابل شامل : کابل لایتینگ ، کابل USB ، کابل HDMI ، کابل AUX ، کابل جهانی ، میکرو یو اس بی، تایپ C
  • انواع پاوربانک شامل : پاوربانک وایرلس یا بی سیم ، پاوربانک فست شارژ
  • انواع هاب و مبدل OTG
  • انواع پایه نگهدارنده شامل : پایه نگهدارنده رومیزی ، پایه نگهدارنده دوچرخه و موتور و …
  • انواع اکسسوری خودرو شامل: شارژر فندکی ، شارژر وایرلس خودرو، هولدر ، نگهدارنده اکسسوری خودرو
  • پک مسافرتی
  • و …

مقاله پیشنهادی : بهترین پاوربانک وایرلس 2023

بهترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل

نحوه خرید از فروشگاه شایان جانبی

فروشگاه شایان جانبی به صورت حضوری و آنلاین نسبت به فروش محصولات خود اقدام می کند. عزیزانی که به صورت حضوری تمایل به خرید از این فروشگاه را دارند می توانند به آدرس تهران ، خیابان جمهوری ، حدفاصل خیابان ولیعصر و پل حافظ ، نبش کوچه رم ، پاساژ پردیس ، طبقه همکف ، پلاک 11 مراجعه نمایند.

همچنین عزیزانی که در شهرهای دیگر ساکن هستند و یا تمایل به خرید حضوری ندارند می توانند از طریق سایت نسبت به خرید آنلاین اقدام نمایند. کلیه نکات اعم از کرایه حمل ، مدت زمان ارسال و … در بخش نحوه ارسال در سایت درج شده است. برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان فروش شایان جانبی تماس بگیرید.

کلام آخر

در این مقاله با یکی از بهترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل در تهران آشنا شدیم. فروشگاه شایان جانبی سالهاست که در زمینه ارائه محصولات مرتبط با موبایل و کامپیوتر فعالیت می کند و مشتریان بسیاری از سرتاسر کشور دارد. اغلب محصولات این فروشگاه از برند معتبر مک دودو می باشد که همگی دارای گارانتی و ضمانت اصالت می باشند.

اگر به دنبال بهترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل در تهران هستید بی شک فروشگاه شایان جانبی یکی از معتبرترین و بهترین گزینه های موجود می باشد. برای مشاهده محصولات این فروشگاه به سایت سری بزنید.

بیشتر بخوانید : هاب چیست و چه کاربردهایی دارد؟

بهترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل

فروشگاه شایان جانبی

اگر قصد خرید تجهیزات و لوازم جانبی موبایل ، کامپیوتر و یا برخی اکسسوریهای خودرو نظیر هولدر موبایل ، شارژر فندکی و … را دارید فروشگاه شایان جانبی انتخاب مناسبی برای شماست . خرید انواع محصولات از این فروشگاه به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر می باشد . کارشناسان این مجموعه آماده راهنمایی و ارائه مشاوره در مورد خرید محصولات مورد نیاز شما از این فروشگاه هستند . در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *