وبلاگ

وبلاگ شایان جانبی، در زمینه فروش کابل، شارژر، اکسسوری ماشین، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

لوازم جانبی موبایل اورجینال از کجا بخرم؟

لوازم جانبی موبایل اورجینال از کجا بخرم؟

فهرست مطالب

اگر از آن دسته افرادی هستید که اورجینال بودن کالا و محصولی که می خرید برایتان مهم است مطالعه این مقاله را از دست ندهید. لوازم جانبی موبایل امروزه بسیار پرمصرف و پرطرفدار است و انواعی از آن در بازار موجود می باشد. اما همه آنها را نمی توان لوازم جانبی موبایل اورجینال در نظر گرفت. کالاهای فیک و بی کیفیت در بازار لوازم جانبی موبایل بسیار به چشم می خورد که به دلیل قیمت پایین تر فروش بالایی هم دارند. ولی یک خریدار آگاه و باتجربه میداند که در مورد لوازم مصرفی همچون لوازم جانبی موبایل نباید تنها به قیمت توجه کرد.

انگلیسی ها یک ضرب المثل زیبا دارند که می گوید من آنقدر پولدار نیستم که جنس ارزان بخرم! حال اگر علاقمند هستید در مورد لوازم جانبی موبایل اورجینال مطالب مفیدی بدانید با فروشگاه شایان جانبی عرضه کننده انواع لوازم جانبی موبایل اورجینال و اصل همراه باشید.

چطور می توان لوازم جانبی موبایل اورجینال را از فیک تشخیص داد؟

این سوال خوبیست ولی پاسخ به آن کمی کلی به نظر می رسد. لوازم جانبی موبایل شامل انواع کابل، پاوربانک، شارژر ، قاب و گلس ، هولدر، انواع هدست و هدفون و … می شود که هر کدام را باید به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داد. اما اگر چند نکته را در هنگام انتخاب لوازم جانبی موبایل رعایت کنیم می توانیم از خرید خود مطمئن باشیم. برخی از این نکات به شرح زیر است:

1- در هنگام خرید لوازم جانبی موبایل اورجینال به کشور و برند تولیدکننده آن دقت کنید. برخی برندها نسبت به سایرین از محبوبیت و کارایی بیشتری برخوردارند. ابتدا برند موردنظر خود را انتخاب کنید و در مرحله بعد باید از اصل بودن برند اطمینان حاصل کنید.

2- در مورد هر کدام از لوازم جانبی موبایل می توان از نظر ظاهر و برخی مشخصات به اصل بودن و فیک بودن آن پی برد. کیفیت نامطلوب متریال تولیدی حتی از ظاهر برخی کالاهای فیک هم قابل تشخیص است. پس ابتدا با بررسی ظاهری نسبت به اصل بودن کالا اطمینان حاصل کنید.

لوازم جانبی موبایل اورجینال از کجا بخرم؟

3- خریدهای آنلاین گاهی اوقات افراد را فریب می دهند. بارها برای خودمان یا اطرافیانمان پیش آمده که محصولی را در سایتی مشاهده کرده ولی در هنگام دریافت محصول خریداری شده با کیفیت بسیار پایین تر از محصول معرفی شده مواجه شده ایم. اگر قصد خرید آنلاین لوازم جانبی موبایل را دارید حتما از معتبر بودن سایت و پیج اینستاگرامی یا تلگرامی فروشگاه موردنظر اطمینان حاصل کنید.

4- در مورد لوازم جانبی موبایل که مدنظر دارید تحقیق کنید. اگر شما اطلاعاتی در زمینه انواع لوازم جانبی موبایل نداشته باشید ممکن است خرید بی کیفیتی انجام دهید. چنانچه به اطلاعات مفید در این خصوص دسترسی ندارید و یا وقت و زمان کافی برای این کار را ندارید می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه شایان جانبی تماس بگیرید و از راهنمایی های آنها درخصوص خرید لوازم جانبی موبایل اورجینال بهره مند شوید.

5- از فروشگاههای معتبر نسبت به خرید لوازم جانبی موبایل اورجینال اقدام کنید. فروشگاه شایان جانبی یکی از فروشگاههای معتبر شهر تهران است که خرید به صورت حضوری و آنلاین از آن امکان پذیر است. ارسال کالا به صورت عمده و جزئی به سرتاسر کشور نیز انجام می شود.

لوازم جانبی موبایل اورجینال از کجا بخرم؟

لوازم جانبی موبایل اورجینال را از شایان جانبی بخواهید

فروشگاه شایان جانبی که سالهاست در زمینه فروش انواع لوازم جانبی موبایل اورجینال فعالیت دارد خاص ترین لوازم جانبی موبایل را به مشتریان خود عرضه می کند. اگر جزء خاص پسندها هستید حتما به این فروشگاه از طریق سایت یا حضوری سری بزنید. کارشناسان فروش این مجموعه با روی باز و حوصله و صبر شما را در انتخاب لوازم جانبی مناسب با بودجه و نیازتان راهنمایی می کنند.

بسیاری از محصولات فروشگاه شایان جانبی از برند معتبر مک دودو است که برندی شناخته شده و محبوب در دنیاست. چنانچه با مراجعه به سایت محصول موردنظر خود از برندی خاص را نیافتید می توانید سفارش محصول موردنظر خود را به این فروشگاه بدهید تا در اسرع وقت نسبت به تهیه و ارسال آن برای شما اقدام شود. پس با شایان جانبی نگران اصل یا فیک بودن لوازم جانبی موبایل خریداری شده خود نباشید.

فروش عمده لوازم جانبی موبایل اورجینال

اگر از همکاران ما در فروش لوازم جانبی موبایل هستید می توانید محصول موردنظر خود را به صورت عمده از ما و به قیمت همکاری تهیه بفرمایید. ارسال به سرتاسر کشور امکان پذیر است و اجناس این فروشگاه از نظر کیفیت و قیمت ضمانت می شود.

برای همکاری و خرید عمده از ما می توانید در قسمت فروش عمده لوازم جانبی در صفحه اصلی سایت وارد شده و فرم موردنظر را پر نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. از آنجا که فروشگاه شایان جانبی واردکننده مستقیم کالاهای خود هستند قیمتهای این فروشگاه نسبت به سایر رقبا مقرون به صرفه و پایین تر است.

لوازم جانبی موبایل اورجینال از کجا بخرم؟

لوازم جانبی موبایل در فروشگاه شایان جانبی شامل چه اقلامی است؟

انواع شارژر (دیواری ، رومیزی ، وایرلس) ، انواع کابل (یو اس بی، لایتنینگ، اچ دی ام آی ، آی یو ایکس ، میکرو یو اس بی) ، انواع هاب و مبدل او تی جی ، انواع پایه نگهدارنده رومیزی و هولدر خودرو ، شارژر فندکی و … جزء لوازم جانبی موبایل هستند که در فروشگاه شایان جانبی عرضه می شوند. چنانچه شما خریدار عمده محصول باشید می توانید لوازم جانبی موبایل اورجینال مدنظر خود را از ما بخواهید.

فروشگاه شایان جانبی

اگر قصد خرید تجهیزات و لوازم جانبی موبایل ، کامپیوتر و یا برخی اکسسوریهای خودرو نظیر هولدر موبایل ، شارژر فندکی و … را دارید فروشگاه شایان جانبی انتخاب مناسبی برای شماست . خرید انواع محصولات از این فروشگاه به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر می باشد . کارشناسان این مجموعه آماده راهنمایی و ارائه مشاوره در مورد خرید محصولات مورد نیاز شما از این فروشگاه هستند . در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *