وبلاگ

وبلاگ شایان جانبی، در زمینه فروش کابل، شارژر، اکسسوری ماشین، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

آشنایی با ویژگیهای مهم شارژر فندکی فست شارژ برای موبایل و تبلت

آشنایی با ویژگیهای مهم شارژر فندکی فست شارژ برای موبایل و تبلت

فهرست مطالب

بی شک شارژر فندکی در خودرو یکی از لوازم مهم و ضروری است. این ضرورت خصوصا برای رانندگان خودروهای عمومی ، خودروهای باربری و افرادی که زمان زیادی از وقت خود را در خودرو سپری می کنند بیشتر احساس می شود. همچنین اگر اهل مسافرت و طبیعت هستید حتما باید علاوه بر پاوربانک ، شارژر فندکی هم در خودروی خود داشته باشید. با استفاده از شارژر فندکی دیگر شما دغدغه خالی شدن باتری گوشی و تبلت خود را نخواهید داشت خصوصا اگر شارژر فندکی شما از نوع فست شارژ باشد.

در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگیهای مهم شارژر فندکی فست شارژ برای موبایل و تبلت بپردازیم. پس اگر علاقمند هستید در این خصوص اطلاعات مفیدی به دست آورید با فروشگاه شایان جانبی عرضه کننده انواع لوازم جانبی موبایل همراه شوید. 

ویژگیهای مهم شارژر فندکی فست شارژ چیست؟

با توجه به اینکه انواعی از شارژرهای فندکی در بازار موجود است در انتخاب و خرید آن باید به مواردی توجه کرد. کیفیت شارژر فندکی فارغ از اینکه چه مدل و برندی را تهیه می کنید اگر از نظر چند مسئله مورد تائید باشد می توانید مطمئن باشید که از خرید شارژر فندکی خود پشیمان نخواهید شد. این مسائل عبارتند از :

1- تعداد پورت خروجی شارژر

در هنگام خرید شارژر فندکی توجه کنید که دارای حداقل دو پورت یا درگاه خروجی باشد. این مسئله باعث می شود که شما بتوانید در خودروی خود به طور همزمان دو گوشی موبایل یا تبلت را شارژر کنید. مزیت دیگر دو پورته بودن شارژر فندکی نسبت به تک پورت ها این است که اگر یکی از پورتها به دلیل استفاده نادرست دچار مشکل شد بتوان از پورت دیگر برای شارژ گوشی یا تبلت استفاده کرد.

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با شارژر فندکی مقاله شارژر فندکی چیست را مطالعه کنید.

آشنایی با ویژگیهای مهم شارژر فندکی فست شارژ برای موبایل و تبلت

2- قابلیت فست شارژ

در سالهای اخیر قابلیت فست شارژ بسیار مورد توجه و استفاده است و انواع پاوربانک و شارژر فست شارژ وارد بازار شده اند. اغلب تلفنهای هوشمند کنونی نیز به این تکنولوژی مجهز هستند. در هنگام خرید شارژر فندکی حتما به فست شارژ بودن آن دقت کنید.

اگر شما بخواهید از مدلهای قدیمی شارژر فندکی که مجهز به فست شارژ نیستند استفاده کنید باید مدت زمان بیشتری را صرف شارژ کردن باتری گوشی یا تبلت خود کنید و این در طولانی مدت برای گوشی شما هم مضر است. همچنین اگر بصورت خانوادگی مسافرت می کنید احتمالا برای شارژ کردن گوشی و تبلت خود دچار چالش زمان با افراد خانواده میشوید.

3- جریان ورودی و خروجی شارژر فندکی

جریان خروجی درگاه های شارژر فندکی اغلب 2.1 آمپر است اما برخی از درگاه ها هم جریان 1 آمپری دارند. برای گوشیهای میان رده درگاه های با جریان آمپر 1 مناسب و کافی است ولی برای تبلت و گوشیهای جدید حتما باید پورت خروجی شما 2.1 آمپر باشد. در هنگام خرید شارژر فندکی فست شارژ توجه کنید که حداقل یکی از پورتهای خروجی 2.1 آمپری باشد. از نظر ولتاژ ورودی هم اغلب خودروها 12 ولت برق را وارد شارژر فندکی می کنند که در اغلب شارژرهای فندکی نیز مشابه هم است.

آشنایی با ویژگیهای مهم شارژر فندکی فست شارژ برای موبایل و تبلت

ویژگیهای ظاهری شارژر فندکی و مقاومت بدنه

شارژرهای فندکی موجود در بازار جنس بدنه های متفاوتی دارند. مثلا شارژرهای فندکی با بدنه آلومینیومی عمری چندین برابر شارژرهای فندکی بدنه پلاستیکی دارند. البته این بدان معنی نیست که شارژر فندکی با بدنه پلاستیکی خوب نیست. موضوعی که قابل اهمیت است این است که بدنه شارژر فندکی دارای طراحی درستی باشد و درزهای آن کاملا چفت و بسته باشند.

اغلب خودروها به دلیل قرارگیری در فضاهای باز گرد و خاک زیادی به خود می گیرند و در صورتی که شارژر شما از نظر درزبندی اصولی طراحی نشده باشد گرد و خاک به درون شارژر نفوذ می کند. همچنین برخی از شارژرهای فندکی دارای درپوش هستند تا از قسمت پورتها نیز گرد و غبار وارد شارژر نشده و کارکرد آن را با اشکال همراه نکند.

بهترین شارژر فندکی فست شارژ کدام است؟

با توجه به مطالبی که در بالا به آن اشاره کردیم اگر شارژر فندکی که انتخاب می کنید دارای این ویژگیها باشد پس بهترین شارژر فندکی برای شماست. اگر باز هم نسبت به انتخاب خود مردد هستید می توانید با فروشگاه شایان جانبی تماس بگیرید. کارشناسان فروش این مجموعه شما را در انتخاب درست شارژر فندکی فست شارژ راهنمایی می کنند.

همچنین در مجموعه شایان جانبی انواعی از شارژر فندکی باکیفیت و اورجینال ارائه شده است که از برند معتبر مک دودو می باشد. کلیه محصولات مجموعه شایان جانبی از جمله شارژرهای فندکی فست شارژ دارای گارانتی معتبر هستند. حال به معرفی دو نمونه از شارژرهای فندکی فست شارژ مک دودو موجود در فروشگاه شایان جانبی می پردازیم:

شارژر فندکی مک دودو مدل CC-5970

ولتاژ ورودی این مدل شارژر فندکی 12 و 24 ولت است . جنس بدنه آن از پوسته کامپیوتر و رنگ آن سیاه است. دارای رابط یو اس بی و Type C است . سایز این محصول 60*28*20.5 میلی متر است. قیمت این محصول در حال حاضر 409.000 تومان است.

آشنایی با ویژگیهای مهم شارژر فندکی فست شارژ برای موبایل و تبلت

شارژر فندکی مک دودو CC-1900

جنس بدنه این شارژر از آلیاژ آلومینیوم (روی ، ABS و پوسته کامپیوتر) است و دارای پنج پورت خارجی می باشد. دارای کابل 1.5 متر و مانیتورینگ دیجیتال ولتاژ است. وزن این محصول 129.7 گرم و رنگ آن خاکستری است. ولتاژ خروجی 12 ولت 2.5 آمپر ، 9V=3A و 5V=3A و ولتاژ ورودی 12 و 24 ولت DC و 9.2A است. قیمت این محصول بی نظیر هم تنها 827.000 تومان می باشد.

کلام آخر

در این مقاله با ویژگیهای مهم شارژر فندکی فست شارژ برای تبلت و موبایل آشنا شدیم تا در هنگام خرید شارژر فندکی فست شارژ دچار سردرگمی نشویم. همین طور با فروشگاه شایان جانبی که عرضه کننده انواع لوازم جانبی موبایل از جمله شارژر فندکی است آشنا شدیم. در صورتی که پاسخ سوالات خود در مورد شارژر فندکی فست شارژ را نیافته اید می توانید با کارشناسان فروشگاه شایان جانبی تماس بگیرید و از راهنمایی های آنان در این خصوص بهره مند شوید.

فروشگاه شایان جانبی

اگر قصد خرید تجهیزات و لوازم جانبی موبایل ، کامپیوتر و یا برخی اکسسوریهای خودرو نظیر هولدر موبایل ، شارژر فندکی و … را دارید فروشگاه شایان جانبی انتخاب مناسبی برای شماست . خرید انواع محصولات از این فروشگاه به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر می باشد . کارشناسان این مجموعه آماده راهنمایی و ارائه مشاوره در مورد خرید محصولات مورد نیاز شما از این فروشگاه هستند . در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *