وبلاگ

وبلاگ شایان جانبی، در زمینه فروش کابل، شارژر، اکسسوری ماشین، صوتی و تصویری، هاب به دصورت عمده و تکی فعالیت دارد. شما می توانید با مطالعه وبلاگ ها اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده تا خرید هوشمندانه ای داشته باشید. 

معرفی 10 شرکت برتر لوازم جانبی موبایل

10 شرکت برتر لوازم جانبی موبایل فروشگاه شایان جانبی

فهرست مطالب

امروزه لوازم جانبی موبایل اعم از شارژر ، پاوربانک ، هولدر ، انواع کابل، قاب و گلس و … بازار بسیار خوبی پیدا کرده است چرا که تقریبا همه افراد از گوشی موبایل استفاده می کنند و نیاز به لوازم جانبی آن دارند. اما در این بازار داغ بسیاری از شرکتهای نامعتبر اقدام به تولید محصولات فیک و تقلبی می کنند که هزینه کردن برای خرید آنها دور ریختن پول محسوب می شود.

در این مقاله قصد داریم به معرفی 10 شرکت برتر لوازم جانبی موبایل که معتبر هستند و محصولات با کیفیتی را روانه بازارهای جهانی می کنند به شما معرفی کنیم. فروشگاه شایان جانبی عرضه کننده انواع لوازم جانبی موبایل به صورت عمده و جزئی شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

لوازم جانبی موبایل به چه لوازمی اطلاق می شود؟

از نام لوازم جانبی پیداست که به وسایلی گفته می شود که با افزودن آنها به وسیله و دستگاه اصلی کارایی آن را بالاتر می برد. اصطلاح لوازم جانبی موبایل هم به معنی لوازم و وسایلی است که استفاده از موبایل را راحت تر و با امکانات بیشتری می کند. برخی از لوازم جانبی موبایل اعم از شارژر برای هر موبایل لازم و ضروری است و بدون آن نمی توان از گوشی موبایل استفاده کرد. برخی از لوازم جانبی موبایل شامل شارژر ، کابل، پاوربانک، هدفون، هندزفری، هولدر ، کاور و قاب موبایل و … می باشد.

مطلب مرتبط : بهترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل 

10 شرکت برتر لوازم جانبی موبایل فروش با تخفیف ویژه لوازم جانبی موبایل

معرفی 10 شرکت برتر لوازم جانبی موبایل

از طراحی تا فروش لوازم جانبی صنعتی رقابتی است که شرکتهای مختلف سرمایه گذاریهای زیادی در این زمینه می کنند. لوازم جانبی موبایل باید در حالی که کاربردی هستند از نظر قیمت، کیفیت و ظاهر هم باید قابل قبول باشند. خصوصا قشر جوان که بیشترین خریدار لوازم جانبی موبایل هستند از طرح های جذاب ، فانتزی و هیجان انگیز استقبال می کنند که در طراحی لوازم جانبی موبایل بهتر است لحاظ شود. در اینجا با 10 شرکت برتر لوازم جانبی موبایل در دنیا آشنا می شویم:

1- شرکت مک دودو (Macdodo)

مک دودو نام برندی چینی است که اولین تولیدکننده لوازم جانبی موبایل در این کشور است. این شرکت از سال 2013 همواره در لیست 10 شرکت برتر لوازم جانبی موبایل بوده است. محصولات این برند علاوه بر کشور چین در سایر کشورهای آسیایی ، اروپایی و امریکایی به فروش می رسد. در کشور ما نیز این برند بسیار مورد استقبال است چرا که محصولات مک دودو علاوه بر کاربردی بودن قیمت های مناسب تری نیز نسبت به رقبای خود دارند.

2- شرکت ریمکس (REMEX)

شرکت ریمکس شنزن از سال 2008 فعالیت خود را در کشور چین شروع کرد. اغلب محصولات این شرکت پاوربانک، هولدر، شارژر وایرلس، محافظ صفحه، اسپیکر بلوتوثی ، هدفون بی سیم ، قاب گوشی و … بود. یکی از موفقیت های این شرکت استفاده از تکنولوژیهای به روز و همچنین بکارگیری نیروی جوان در ساخت و طراحی محصولات خود است.

10 شرکت برتر لوازم جانبی موبایل شرکت مک دودو

3- شرکت یوسامز (usams)

شرکت usams از سال 2009 با هدف عرضه لوازم جانبی موبایل و تبلت وارد بازار شد. انواع پاوربانک، شارژر وایرلس و دیواری، هندزفری بلوتوثی، گلس، اسپیکر، هدفون، رینگ و قاب گوشی و … در این شرکت تولید و روانه بازار می شود. این شرکت چینی محصولات خود را به بیش از صد کشور جهان صادر می نماید.

4- شرکت بیسوس (BESUS)

یکی از قدیمی ترین شرکتهای تولیدکننده لوازم برقی و بردهای صنعتی در چین شرکت بیسوس است. در سالهای اخیر این شرکت وارد دنیای لوازم جانبی موبایل شده است. برند بیسوس کاور ، قاب و اکسسوریهای موبایل و تبلت را با کیفیت بسیار خوبی به بازار عرضه می کند.

5- شرکت شیر سبز (Green lion)

حتما لوگوی شیر سبز را روی برخی لوازم جانبی تبلت و موبایل دیده اید. شرکت شیر سبز از سال 2019 پا در عرصه تولید لوازم جانبی موبایل گذاشته و روی کابل، شارژر، پاوربانک و پریز برق تمرکز بیشتری کرده است.

6- شرکت یوبائو (Yobao)

شرکت یوبائو تخصصی و حرفه ای به تولید لوازم جانبی موبایل می پردازد. انواع شارژر ، هدست بلوتوثی ، بلندگوی بلوتوثی ، محافظ ، پاوربانک و … تنها بخشی از تولیدات شرکت یوبائو است.

10 شرکت برتر لوازم جانبی موبایل شرکت یوبائو

7- شرکت جی کی کی (GKK)

احتمالا کاورهای 360 درجه را دیده اید. شرکت جی کی کی در تولید این کاورهای 360 درجه حرف اول دنیا را میزند. برای تولید این نوع کاورها از فناوری های پیشرفته و برشهای اصولی و دقیق استفاده می شود. ضخامت این کاورها هیچ خللی در عملکرد موبایل ایجاد نمی کنند. کاربران براحتی میتوانند از شارژر و هدفون بی سیم استفاده نمایند.

8- شرکت کی دو (K DOO)

کمپانی کی دو که اصالت چینی دارد بیشتر فعالیتش در زمینه تولید قابهای گوشی موبایل است. قاب های محافظ این شرکت بسیار با کیفیت و مرغوب هستند و از درجه یک های بازار محسوب می شوند. این شرکت در طراحی قالب قابهای خود از طراحیهای شرکت اپل بهره برده است و محصولاتی خوش دست، ظریف و زیبا تولید نموده است.

9- شرکت Lito

این شرکت به طور تخصصی در تولید لوازم جانبی موبایل، ساعتهای هوشمند و تبلت فعالیت می نماید. این شرکت بیشتر به خاطر تولید محافظ صفحه نمایشهای سامسونگ ، اپل و اپل واچهای باکیفیت محبوبیت دارد. محصولات شرکت لیتو به 120 کشور دنیا صادر میشود و سلطان محافظ صفحه موبایل لقب گرفته است. انواع هندزفری و هدفون بی سیم و با سیم و شارژر هم از تولیدات دیگر این شرکت است.

10- شرکت کینگ استار

King star از شرکتهای معروف تایوانی است که 2005 فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت فلش مموریهای با کیفیت و محبوبی را روانه بازار نمود. امروزه انواع رم ریدر، پاوربانک، شارژرهای دیواری و سایر اکسسوری های موبایل هم توسط این شرکت تولید و عرضه می شود. مهمترین ویژگی تولیدات این برند قیمت مقرون به صرفه آن نسبت به سایر برندها است.

10 شرکت برتر لوازم جانبی موبایل شرکت یوسامز

کلام آخر

در این مقاله با 10 شرکت برتر لوازم جانبی موبایل در دنیا آشنا شدیم. بیشتر این برندها از کشور چین هستند چرا که تولید محصولات مربوط به موبایل ، تبلت و کامپیوتر در این کشورها مقرون به صرفه تر است. فروشگاه شایان جانبی نماینده معتبر برند مک دودو می باشد که در لیست بالا جزء اولین شرکتهای برتر تولید لوازم جانبی موبایل محسوب می شود. جهت خرید انواع محصولات برند مک دودو می توانید با شایان جانبی تماس بگیرید.

فروشگاه شایان جانبی

اگر قصد خرید تجهیزات و لوازم جانبی موبایل ، کامپیوتر و یا برخی اکسسوریهای خودرو نظیر هولدر موبایل ، شارژر فندکی و … را دارید فروشگاه شایان جانبی انتخاب مناسبی برای شماست . خرید انواع محصولات از این فروشگاه به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر می باشد . کارشناسان این مجموعه آماده راهنمایی و ارائه مشاوره در مورد خرید محصولات مورد نیاز شما از این فروشگاه هستند . در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *